توسعه دهنده روسی، Dinosaurum Games اخیرا اعلام کرده در حال ساخت عنوانی انحصاری برای PS4 به نام Without Memory است که قرار است 2016 عرضه شود.
این بازی، هم اکنون در مراحل اولیه concept به سر می برد و عنوانی "دلهره آور و تعاملی" بر پایه Unreal Engine 4 خواهد بود.
داستان Without Memory زندگی دختری معمولی که ناگهان در جنگلی از خواب بیدار می شود، در حالی که حافظه اش پاک شده و هیچ چیز به خاطر ندارد، را به تصویر می کشد. تصمیم های بازیکنان بر روی داستان بازی تاثیرگذار بوده و پایان های "متعددی" برای این عنوان وجود خواهند داشت.
بر طبق گفته های موسس این استدیو، آقای Arkady Kulikov، با این وجود که Without Memory از عناوین ساخت Quantic Dream همانند Beyond: Two Souls الهام گرفته است، دارای هدفی جاه طلبانه برای پیشی گرفتن از این عناوین است (با فراهم نمودن قابلیت گذاشتن تاثیری اساسی بر داستان بازی برای بازیکن). علاوه بر این، آقای Kulikow متذکر می شود که او قصد دارد این عنوان تبدیل به یک بازی جهانی (از لحاظ کیفیت) شود و بدین منظور، تیم مناسب و منابع ضروری جهت خلق "گرافیکی خیره کننده" در قیاس با دیگر عناوینی که 2016 عرضه می شوند، را در اختیار دارد.
این عنوان، نیمه Open world بوده و زاویه دید هم در آن سوم شخص خواهد بود. همین طور از صفحه لمسی DualShock 4 در انتخاب عملکرد ها استفاده خواهد شد. انحصاری بودن این عنوان برای PS4 به علت بردن بیشترین بهره از قابلیت های کنسول و "ایجاد پیشرفتی مهم در ضمینه گرافیک و انیمیشن" بوده است.
اعضای Dinosaurum تعدادی concept artwork و نمونه ای از box art بازی را منتشر کرده اند که می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. بر طبق گفته های استدیو، اولین تصاویر واقعی از بازی را در پاییز امسال خواهیم دید.
Dinosaurum Games، سال 2013 در مسکو تاسیس شد، با اعتقاد به اینکه ژانر دلهره آور در بین کنسول ها به میزان فراوان و کافی موجود نیست.
لازم به ذکر است که سایت رسمی این استدیو در 24 می، افتتاح خواهد شد.
تصاویر: