استودیو Monolith از قدرت ذخیره شده برای Kinect در بازی Shadow of Mordor استفاده کرده است

سازنده بازی Middle-earth: Shadow of Mordor امروز اعلام کرد، استودیو Monolith از قدرت ذخیره شده برای Kinect در کنسول Xbox One برای افزایش نرخ فریم بازی Middle-earth: Shadow of Mordor استفاده کرده است.

Bob Roberts  دیزاینر بازی Shadow of Mordor در مصاحبه ای با سایت IGN اعلام کرد، با استفاده از 10% قدرت ذخیره شده برای Kinect، استودیو Monolith توانسته است نرخ فریم بازی Shadow of Mordor را در کنسول Xbox One افزایش دهد.

با این حال همچنان شایعاتی مبنی بر اجرا شدن بازی به صورت 900p و 30 فریم بر روی کنسول Xbox One و 1080p و آزاد بودن فریم بازی تا 60 فریم بر روی کنسول PS4 وجود دارد و سازنده بازی در  رابطه با این شایعات هیچ پاسخی نداده است.

Middle-earth: Shadow of Mordor دو روز قبل برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 منتشر شد. همچنین نسخه Xbox 360 و PS3 بازی ماه آینده منتشر خواهد شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل