استودیو 343i هنوز تصمیمی دربارهی تاریخ انتشار بازی Halo Infinite نگرفته است
به گفتهی آقای Brian Jarrard، سران استودیو 343i فعلا تاریخ انتشار بازی Halo Infinite را مشخص نکردهاند.
به طور معمول، استودیوها و ناشرها یک تاریخ عرضه برای پروژههای خود انتخاب میکنند تا اعضای استودیو به سمت یک هدف مشخص حرکت کنند و بعدا آن را به عموم اعلام میکنند. در مورد بازی Halo Infinite، سران استودیو 343i هنوز تصمیمی نگرفتهاند.
بعد از اعلام تاخیر بازی Halo Infinite در ماه گذشته، بسیاری منتظر تاریخ عرضه جدید این شوتر پرطرفدار هستند. به همین دلیل برخی شایعات در گوشه و کنار اینترنت منتشر شد که باعث هیجان هواداران شد. به همین دلیل آقای Brian Jarrard، از اعضای تیم روابط عمومی 343i، در این باره گفته است: (( ما فعلا هیچ تاریخی برای عرضه بازی Halo Infinite انتخاب نکردهایم. هر چیزی که بر روی سایتها میبینید تنها حدس و گمان است.))
اینطور که به نظر میرسد نباید در اوایل سال 2021 منتظر بازی Halo Infinite باشیم چرا که در اینصورت تاریخ عرضه به اعضای داخلی استودیو اعلام میشد. حالا همه شواهد نشان میدهد که باید مدت بیشتری منتظر قسمت جدید Halo بمانیم.
بازی Halo Infinite در سال 2021 برای کنسولهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس، ایکس باکس سری اس و PC عرضه خواهد شد.
[QUOTE=”P3RsiAN boY, post: 4861810, member: 96775″]
یکی از خبرهایی که از جانب مایکروسافت میتونه خوشحالم کنه منحل شدن 343 هستش. بسی خوشحال میشم 😀
یجورایی نمیدونن انگار چیکار دارن میکنن:|
[/QUOTE]
چه حرفیه
مگه هر استدیویی خراب کاری کرد یا مدیریتش ضعیف عملکرد باید جمع بشه؟
الان لایون هد بود اما ضعف عملکرد داشت با جذب نیرو قوی که الان همه استدیو های ماکروسافت درگیرشن کامبک میزد یا الان که جورشو کلا باید یه استدیوی دیگه بکشه و هیچ وقت امیدوار به ادامه تجربه بازی هایی مثل black & white و the movie رو نداشته باشیم؟(فیبل که خوشبختانه داره برمیگرده)
استدیو I343 بشدت مدیریت بهم ریخته و ضعیفی دارهو با نفرات اورجینالی که جذب کرده بشدت امیدوارم به اینفینیت خاتمی رو باید ببرن فقط تَکرار به اصلاح اشتباهاتشون کنه و بس 😀
یکی از خبرهایی که از جانب مایکروسافت میتونه خوشحالم کنه منحل شدن 343 هستش. بسی خوشحال میشم 😀
یجورایی نمیدونن انگار چیکار دارن میکنن:|
[QUOTE=”FarSeeR, post: 4861537, member: 96935″]
اون مشکلاتی که توی بازی دیده میشد بعیده به این زودی ها رفع بشن، حالا هم که زنیکس رو خریدن میتونن از سازنده های دووم کمک بگیرن توی رفع مشکلات. بازی واقعا سراسر مشکل بود… اون گیمی که ما دیدیم انگار یه بازی واسه اکس باکس ۳۶۰ ساخته شده بود… امیدوارم بتونن برسونن بازیو به یه لولی که درخور اسم هیلو باشه
[/QUOTE]
کاملا مکانیزم گیمپلی عالی و بود و جهش های کافی رو کاملا پخته عرضه نمایش کرد و البته وقتی شما هم ایراد از نمایش در حد ۳۶۰ میگیری احتمالا منظورتون ضعف گرافیکی هست مگر اینکه تجربه مکانیزم و گان پلی هیلو رو حتی رو ۳۶۰ هم نداشته باشی.
بازی فقط و فقط باید رشد بکنه و به بلوغ کامل برسه
و البته گرافیک داغون و مدلسازی فاجعه بازی کاملا باید از نو کار بشه ضعف شدید گرافیکی بر هیچ کسی پوشیده نیست اما گیم پلی واقعا عالی بود برام بطوری که با نمایش بازی محصور چنگک و نحوه کارکردش و تاثیرش تو جابجایی و عکس العمل هاش بودم
اما خوب عالیه اگه از دوستاشون تو id software و machin games مشورت بگیرن بالاخره اینها هم استادای صاحب سبکن 😀
در مورد تاریخ عرضه هم بعید تاریخی جز تعطیلات اخر سال در نظر بگیرن وگرنه هم به فروش بازی آسیب میزنه و هم با فاجعه گرافیکی و انجین جدیدی که هر روز بیشتر و بهتر خروجی میگیرن روش رو باعث میشه نتیجه کار با زمان بیشتر بهتر و نزدیک تر به ایده عالشون بشه