استفاده ازموتور Unreal Engine 3 در ارتش آمریکا

موتور کمپانی Epic Games یعنی Unreal Engine 3  قرار است که در ساخت یک برنامه آموزشی برای سربازان ارتش ایالات متحده به کار گرفته شود. این برنامه به آموزش تاکتیک های پاک سازی مواد منفجره مثل پیدا وخنثی کردن مین و… می پردازد.
GI.biz گزارش می دهد شرکت IPKeys که مسولیت پشتیبانی ارتش آمریکا در حوضه نرم افزاری و فناوری اطلاعات را به عهده دارد، به تازگی حق امتیاز موتور Unreal Engine 3 را برای یک پروژه تحقیقاتی پیرامون آموزش سربازان به وسیله بازی های تاکتیکی مقابله با مواد منفجره و آشنایی آنها با ساختار این گونه وسایل از Epic Games خریداری کرده است، که از این برنامه با اسم مستعار I-GAME یاد می کند.
با بکارگیری Unreal Engine 3 در I-Game، این برنامه می تواند به بازسازی هرچه واقعی تر محیط های آموزشی بپردازد و به سربازان بهترین راهکار ها را در مواجهه با موارد سلاح های انفجاری ارئه دهد، دقیقا به همان شکلی که ممکن است در میادین نبرد با آن روبرو شوند.
Kirk Hymes که سمت کارگردانی برنامه های مدلینگ وشبیه سازی یگان های ارتش آمریکا را در IPKeys به عهده دارد، طی یک بیانیه گفت: " به واسطه موتور Unreal Engine 3 شرکت IPKeys میتواند واقعی ترین نقشه ها، نواحی، شرایط، مصالح و سربازهای مجازی را طراحی کند؛ دقیقا به همان شکلی که سربازان در میادین نبرد آنها را تجربه می کنند."
رییس IPKeys آقای Mark Pappas افزود: "ما مفتخریم که برنامه ریز های جنگی، تاکتیک های مبارزان، مقرهای استراتژیک، برترین ابزارآلات و اطلاعات را از بهترین منابع دولتی و تجاری ارائه بدهیم. به ویژه سربازانی که  مستقر هستند  و نیاز به اطلاعاتی مطمئن دارند،  می توانند با به کارگیری این فناوری سبک وزن و به واسطه آگاهی شان از موقعیت ها، به دور از هرگونه صدمات جانی به اهدافشان در میادین نبرد دست پیدا کنند. "

منبع

خروج از نسخه موبایل