اخبار بازی

احتمال عرضه Halo: The Master Chief Collection برای PC بسیار کم است

گفتگوهای تازه استودیو «343Industries» تاکیدی بر این است که به احتمال بسیار زیاد Halo: The Master Chief Collection در انحصار Xbox One خواهد ماند و برای PC عرضه نخواهد شد و یا حداقل این موضوع احتمال بسیار کمی را به خود اختصاص خواهد داد. البته گفته‎های Bonnie Ross و استودیو سازنده، نسخه PC این عنوان را به صورت مطلق رد نمی‌کند ولی در حال حاضر Xbox One تنها مقصد بازی و تنها پلتفرمی است که می‌توان Halo: The Master Chief Collection را با آن تجربه کرد.

Bonnie Ross در جدیدترین مصاحبه خود با IGN گفته است که «ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نسخه PC این بازی نداریم و کاملا بر روی نسخه Xbox One آن تمرکز کرده‌ایم.» او هم‌چنین اشاره کرده است که «این داستان Master Chief است، داستانی از Master Chief برای Xbox One».

 

موارد اشاره شده جدا از اتفاق هفته گذشته نیست که طی آن نسخه PC بازی در Amazon Spain به چشم خورد. مایکروسافت هم نسبت به این موضوع به سرعت واکنش نشان داد و متذکر شد که اشتباهی در این رابطه صورت گرفته است.

این موضوع و انحصاری باقی‌ماندن این عنوان برای Xbox One جای تعجب زیادی را باقی نمی‌گذارد، چرا که این بازی نه تنها یکی از مهم‌ترین عنوان‌های انحصاری Xbox One است، بلکه قطعا تاثیر به سزایی در فروش این کنسول هم خواهد داشت.

Halo: The Master Chief Collection نسخه‌ای Remastered از سری Halo – از شماره 1 تا 4 – است که 11 نوامبر 2014 به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا