احتمال ساخت دنباله برای Thief
عنوان Thief که به نوعی یک Reboot برای این سری محبوب بازی های مخفی کار به حساب می آید، هفته گذشته در سطح جهان عرضه شد.
حال آقای Nick Cantin از استودیو Eidos Montreal (سازنده بازی) گفته که ساختن یک دنباله برای این بازی چندان دور از ذهن نیست.
این سخنان شاید قبل از عمومی شدن نمرات نسبتا متوسط بازی عنوان شده باشند زیرا چنین مواردی معمولا مشوق سازندگان و شرکت های منتشر کننده برای ساخت ادامه یک بازی نیستند.
آقای Cantin در مصاحبه با OXM گفت: "ما دنیای بزرگی برای این بازی درست کرده ایم. این دنیا لایه لایه و بسیار عمیق است و بنابراین، هنوز موارد بسیاری برای استفاده در نسخه های آینده وجود دارد."
آقای Daniel Windfeld، طراح ارشد مراحل بازی نیز گفت: "Thief در ذات خود بازی منحصر به فردی است. در زمان عرضه اولیه خود، تازه و متفاوت با بازی های زمان خود که اکثرا تک بعدی بودند بود. حال ما هم چنین حالتی را با نسل جدید کنسول ها تجربه می کنیم. هیچ بازی در بازار مانند Thief نیست."