اخبار بازی

آیا Battlefield 5 در زمان جنگ جهانی اول خواهد بود؟

ما همه در جریان هستیم که «Battlefield 5» توسط EA در دست ساخت و توسعه است چرا که EA بارها این را گفته بود، اما از ارائه توضیحات پیرامون جزئیات و ویژگی‌های بازی خودداری کرده است. با این حال، یک خرده فروش سوئیسی ادعا می‌کند که از جزئیات بازی اطلاع دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

با توجه به وب‌ سایت World of Games، بازی «Battlefield 5» به عنوان یک بازی "شوتر تاکتیکی و چند نفره" در زمان جنگ جهانی اول لیست شده است. همچنین در مورد «Battlefield 5» که حال و هوای جنگ جهانی اول را دارد، اعلام کرده که روز بیست و ششم ماه اکتبر برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد. از اینجا می‌توانید مشاهده کنید که این وب سایت، بازی را لیست کرده است. نکته عجیب و در عین حال جالب این است که برای باکس شات بازی، از تصاویر باکس شات و والپیپر چند بازی مانند MGS 4 و Bioshock استفاده کرده است (شاید حالت پیش فرض برای عناوینی که تایید نشده‌اند باشد).

EA در خبری اعلام کرده بود که زمان عرضه بازی، تعطیلات سال 2016 خواهد بود. رئیس امور مالی EA نیز گفته بود که امکان دارد این بازی شوتر، تم نظامی داشته باشد. 
به هر حال این یک شایعه است و باید منتظر تایید و یا تکذیب‌اش باشیم.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا