آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی بخش اکس باکس در رابطه با تاخیر Scalebound , Crack down 3 و Halo Wars 2 که قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شوند اعلام کرد این مسائل به درخواست تیم سازنده باز میگردد
گرینبرگ اعلام کرد بعضی اوقات در زمان پروسه ساخت همه چیز سریع پیش میرود و بعضی اوقات طولانی تر از چیزی که فکر میکنید خواهد بود، باید مطمئن شویم بازی ها از همه لحاظ در بهترین شرایط هستند.
گرینبرگ همچنین گفت: زمانی که تاریخ عرضه برای بار اول اعلام میشود این اعلام بر اساس نظر سازندگان در آن برهه از زمان است اما ممکن است در آینده وقتی شرایط را بسنجیم آن تاریخ را تغییر دهیم