بازیساز مشهور ژاپنی، آقای «هیدکی کامیا» خالق آثار ارزشمندی چون «بایونتتا» معتقد است که «Scalebound» (اسکیلباند) بزرگترین عنوانی خواهد بود که تا به حال خلق کرده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
در مصاحبه با «تلگراف»، کامیا درباره عنوان اکشن نقشآفرینی اخیر خود گفت:
«در واقع این بازی [اسکیلباند] بزرگترین عنوان ساخته شده توسط من است. در کنار اجرای موارد تکنیکی، در اختیار گذاشتن تجربه گیمپلی که به بازیکن این اجازه را میدهد تا در دنیای بازی کاوش کند و به هر مکانی که دوست دارد، سفر کند.»
خالق Scalebound ادامه داد:
«مشاهده کردید که باس خلق شده توسط ما تا چه اندازه بزرگ بود. [اشاره به دموی E3 و نمایش باسفایت] البته اژدهای ما هم کوچک نیست! در نتیجه شما به دنیایی بسیار بزرگ نیاز خواهید داشت تا بتوانید همه این موجودات را در آن جای دهید. این موجودات در خانهی هابیتها (کوتولهها) زندگی نمیکنند، آنها در مکانهای بزرگی اسکان دارند که این موضوع، نیاز به یک جهان بزرگ را الزامی میکند. این موارد دلایلی برای عظیم بودن جهان بازی است.»
در حالی که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای اسکیلباند اعلام نشده است، به نظر میرسد بازی اوایل سال 2017 میلادی برای Xbox One و PC عرضه شود.