پیتر مولینیو (خالق بازی هایی همچون Fable و Black & White) اعتقاد دارد صنعت بازی های رایانه ای باید مخاطبان اش را گسترش دهد.
به گزارش GameIndustry، در سخنرانی که ایشان در همایش Montreal International Game Summit داشته اند، به این موضوع اشاره کردند که بازی ها تنها توانسته اند بر قسمتی از قول هایی که داده بودند جامه ی عمل بپوشانند:
"در دهه ی هشتاد میلادی، رویای ما (بازی ساز ها) این بود که نوع جدیدی از سرگرمی را بوجود آوریم. و من فکر می کنم ما در انجام این کار شکست خوردیم، چون فقط توانستیم این تجربه ی جدید و فوق العاده را به عده محدودی از افراد عرضه کنیم. حالا این فرصت را داریم که این تجربه ی منحصر به فرد و فوق العاده را به دنیا های بی نظیر و زیبا برای میلیون ها نفر از مردم تبدیل کنیم."
مولینیو پیشتر عدم آمادگی استودیو تازه تاسیس اش (22 Cans) در مورد استقبال زیاد مردم از بازی Curiosity را نیز تائید کرده بود. Curiosity توانست سه ساعت بعد از عرضه پنجاه و پنج هزار نفر بازی کننده داشته باشد، این عدد اکنون به 300 هزار نفر در هر روز و 2 میلیون نفر به صورت کلی رسیده است.