مصاحبه Gaming Bolt با تهیه کننده Dead Island: Riptide

سایت Gaming Bolt اخیرا مصاحبه ای با آقای Sebastian Reichert، تهیه کننده استودیوی Deep Silver پیرامون آخرین بازی خود، Dead Island: Riptide انجام داده است و اطلاعاتی در مورد داستان و و دیگر تغییرات اعمال شده در این نسخه با همگان در میان گذاشت.

 

 GB:  اولین تریلر CGI بازی Dead Island، همهمه زیادی به پا کرد. به نظر می‌رسد اولین تریلر Riptide نیز به همان شیوه عمل کرده است. منبع الهام شما برای خلق این تریلرها چه بوده است؟

SR: منبع الهام ما چیزهای متفاوتی بودند که هر کدام به شیوه های مختلفی بر ما تاثیر گذاشتند و این موارد گسترده بودند، خواه یک فیلم، یک کتاب و یا یک بازی. بنابراین ما نمی‌توانیم به منبع الهام خاصی برای خلق این تریلرها اشاره کنیم. طرح تریلرها نتیجه همکاری تیم ما و گروه ساخت تریلر بوده است.

 

   GB:    این قسمت یک شماره فرعی (Spin Off) به حساب می‌آید نه یک دنباله بر قسمت پیشین. چه چیز شما را از ساخت Dead Island 2 باز داشت؟

  SR:   بعد از عرضه Dead Island، ما نظرات زیادی از طرفداران این بازی داشتیم که خواستار دانستن سرنوشت کاراکترهای مورد علاقه خود بودند. بنابراین ما این مورد را انجام دادیم. مناطق جدید، محیط های جدید و موارد اضافه شده بسیاری به نسخه اصلی به همراه امکان منتقل کردن کاراکتر خود از بازی اصلی به این قسمت وجود خواهند داشت.

 

   GB :    کمی در مورد داستان بازی بگویید. چقدر نسبت به نسخه اصلی متفاوت خواهد بود؟ آیا این بار تمرکز بیشتری بر روی نحوه روایت داستان وجود خواهد داشت؟

  SR:   داستان Dead Island Riptide نیز همانند قسمت پیشین خود و به همان شیوه روایت خواهد شد. داستان دقیقا از جایی شروع خواهد شد که ما قهرمانان بازی را ترک کردیم. درست وقتی که فکر می‌کردند که نجات پیدا کرده اند اما اشتباه می‌کردند.

 

 

در طول بازی ما با پیشینه داستان بازی آشنا خواهیم شد، اینکه چرا این اتفاقات افتاده است و چه کسی پشت تمام این ماجراها بوده است.

با توجه به نظراتی که از جانب طرفداران داشته ایم، آن چه که واقعا نشان دهنده تجربه Dead Island است، در واقع لحظات هیجان انگیزی در مورد بازیکنان و عملکرد آن ها در Co-op و در دنیای بازی بوده است.

 

  GB:   نسخه PC بازی از جلوه های بصری و کیفیت بافت های خوبی برخوردار بود. آیا این بار نیز تاکید خاصی بر روی نسخه PC این عنوان وجود خواهد داشت؟ آیا Riptide کیفیت بافت های HD و یا موراد دیگری ارائه خواهد داد؟

  SR:   با توجه به پیشینه این سازنده بر روی PC، من به شما اطمینان می‌دهم که بار دیگر خوشحال خواهید شد. اما هنوز هیچ گونه برنامه ای مبنی بر اضافه کردن کیفیت HD وجود ندارد و من فکر نمی‌کنم که لزومی بر انجام این کار وجود داشته باشد.

 

  GB:   چه تغییراتی این بار در گیم پلی اعمال شده است؟

  SR:   این بار ما المان آب را به بازی اضافه کرده ایم که گیم پلی را از جنبه های مختلفی به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد، همانند آب و هوای پویا، یک وسیله نقلیه جدید (قایق) و ماموریت های جدید.

و همچنین یک المان جدید و مهم در گیم پلی بازی، سیستم دفاع قطبی خواهد بود که تجربه ای کاملا جدید را به ارمغان خواهد آورد که پیش از این در نسخه پیشین وجود نداشت.

 

  GB:   علی رغم نقد ها و بازخوردهای مثبت، Dead Island از مشکلاتی از قبیل مشکلات افت فریم و در نهایت عملکرد های بد رنج می‎برد. آیا هیچ گونه تلاشی برای رفع این مشکلات در Riptide انجام شده است؟

  SR:   البته! با Riptide، ما بر روی یک موتور کار می‌کنیم که با اطمینان بهترین تجربه را رقم خواهد زد.

 

  GB   :  آ یا علاقه ای به Wii U دارید؟ به نظر می‌رسد Zombie U سبک زامبی را با استفاده خلاقانه خود از گیم پد Wii U، تحول بخشد. و Dead Island نیز به نظر می‌تواند چنین عمل کند. آیا درست است؟

 SR:  (او جوابی به این سوال نداد)

 

 

 GB:  نسل کنونی کنسول ها هم اکنون در هفت سالگی خود به سر می‎برد و همزمان تکنولوژی PC Gaming به سرعت در حال رشد است. آیا شما فکر می‌کنید برای ساخت بازی ها برای PS3 و Xbox 360 محدود شده اید؟

 S R:  خیر. هیچ گونه محدودیتی برای ساخت و خلق عناوین وجود ندارد. ما خوشحالیم که می‌توانیم با اعضای خود برای تمام پلتفرم ها، بازی بسازیم.

 

GB: اشباع شدن بازی ها همواره با بازار فروش بازی ها همراه بوده است. آیا شما سبک زامبی را اشباع شده می‌بینید؟

SR: از دیدگاه من سبک زامبی به دلیل وجود عناوین نه چندان خوب در این سبک اشباع شده است. نوشتن 'سبک زامبی' بر روی بازی ها، به تنهایی کافی نیست.

منبع

خروج از نسخه موبایل