هفته گذشته در نمایشگاه «E3» , شاهد معرفی موج جدیدی از بازی های چندنفره برای پلتفرم های محتلف بودیم. شرکت هایی همچون «Bethesda Softworks» که به خاطر عناوین تکنفره خود به محبوبیت خاصی بین بازیکنان دست یافته اند نیز تمایل زیادی برای عرضه محصولات خود برای این بازار پرسود نشان داده اند. مدیر عامل شرکت «Take-Two» در مصاحبه ای که با وبسایت «Gamesbeat» داشت , از اهمیت وجود بخش داستانی قوی در بازی ها سخن گفت.
طبق اظهارات «Strauss Zelnick» , او ارزش زیادی برای بخش داستانی در عناوین مختلف قائل بوده و نظریه اینکه عناوین تکنفره در حال مردن هستنتد را قبول ندارد. «Zelnick» در ادامه گفت: در صنعت ممکن است افردا زیادی از این گونه عقیده ها برخوردار باشند. برخی معتقد هستند که همه چیز باید یک بازی بتل رویال ورایگان باشند تا بتواند به سوددهی برسد. در حالی که اصلا این چنین نیست. من فکر میکنم بیشتر ناشرین و سازنده ها به سود قسمت چند نفره و زمان ساخت کمتر آن ها توجه کرده و نمیخواهند با سختی های ساخت کاراکتر ها و داستان درخور مواجه شوند. این گونه رویکرد نسبت به ساخت بازی به هیچ عنوان جوابگو نخواهد بود. هنگامی که ما «GTAV» را عرضه کردیم بخش آنلاینی برای آن در کار نبود و مردم جذب بخش تکنفره این عنوان شدند. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این عناوین در حال مردن بوده وجود ندارد. چراکه مردم هنوز هم در حال تجربه «GTAV» .هستند