فیلمسازی بر اساس بازیهای کامپیوتری صنعتی است که در اکثر اوقات متزلزل نشان داده است. تابحال فیلمهای کثیری با شکست مواجه شده و برخی از آنها نیز در همان مراحل اولیه، کنسل شده است.
Chris Morgan، نمایشنامه نویس فیلم GeOW در گفتگویی اخیر خود به مخاطبان این اطمینان را داده است که این فیلم، از آن دسته از فیلمها نخواهد بود و مراحل تهیه و تولید آن بخوبی در حال پیشروی است.
وی در دیدار اخیر خود با MTV گفت:” تیم در حال برآورد هزینهها و اختصاص بودجه لازم به این فیلم میباشند. این فیلم به طرز باورنکردنی عالی خواهد بود.”
وی افزود:” یکی از مسائلی که فعلا تیم را به خود مشغول کرده مقدار هزینههای است که این فیلم در بر خواهد داشت. استدلال من این است که نگاهی به لایههای زیرین قضیه بیندازیم. به بازی و سناریوی آن نگاه کنید… با توجه به اینکه زمین توسط لوکاستها اشغال خواهد شد، هزینه فیلم باید بسیار زیاد باشد.”
البته مرحله بودجهریزی از مراحل ابتدایی فیلمسازی است ولی این نشانه خوبی است و امیدواریم که استدیو بتواند اعتبار لازم را به این فیلم تخصیص داده و عنوان شایستهای را به بازار عرضه کند.