دیوید کیج کارگردان عنوان جدید Beyond: Two Souls در تازه ترین مصاحبه خود با سایت Gamasutra بزرگترین چالش پیش روی خود را به عنوان یک طراح این مساله می داند که کسانی را که عنوان Heavy Rain را نادیده گرفتند را به سمت انجام بازی Beyond: Two Souls بکشاند. وی در صحبت هایش عنوان کرده است: "بزرگترین دغدغه من در مورد عنوان Heavy Rain این نبود که افرادی که به انجام بازی پرداخته اند چه تصوری از بازی دارند چون بازخورد ها در مورد بازی مثبت بود، بلکه بیشتر خواهان این بودم که افرادی را که این عنوان را تجربه نکرده اند چه تصوری از بازی دارند و چه تصویری از بازی در ذهن پرورانده بودند." کیج در ادامه می گوید که از شنیدن این جمله که "نگاه کنید بازی Heavy Rain شبیه Dragon's Lair است و همراه با یک سری از حرکات سریع است. و شباهتی به یک بازی ندارد." شکه شده است. وی در صحبت هایش عنوان کرده است: "عنوان Heavy Rain بیشتر در مورد تماشا کردن و دیدن بود، شما پا جای پای شخصیت اصلی می گذارید، شما هستید که انتخاب های خود را می سازید و داستان را به واسطه اعمال خود جلو می برید و به وسیله یک سری حرکات سریع یا چیزهایی مشابه آن داستان را رقم نمی زنید." وی در ادامه می گوید: "عده ای که بازی را به انجام نرسانده اند و تصویری را در ذهن خود ساخته اند مبنی بر این که آن چه من از ابتدا در ذهن داشتم ایده غلطی بوده است." او در صحبتی با مخاطبین به این نکته اشاره می کند که بازیباز ها شانس تجربه Beyond: Two Souls را از خود دریغ نکنند، وی در این ارتباط می گوید: "ما تلاش بسیاری برای به ثمر رساندن عنوانی که به آن اعتقاد داشتیم کردیم. از شما خواهش می کنم که آن را امتحان کنید و شانسی برای تجربه این عنوان به خود بدهید. ما تلاش زیادی کردیم تا موانعی را که مانع از تجربه این عنوان می شود را به حداقل ممکن برسانیم. بیایید و درها را به روی خود باز کنید و خودتان شاهد بازی باشید. شاید به نظر آشنا برسد اما وقتی که غرق در بازی شدید آنجاست که من دستان شما را خواهم گرفت و چیز هایی را در بازی که مایه شگفتی برای شما است را به شما نشان خواهم داد." وی در پایان با اشاره به چالش اصلی پیش روی خود می گوید: "البته که این چالشی است که پیش روی من قرار دارد و وظیفه من هم دست و پنجه نرم کردن با آن است، تا برای حرکت در مسیری که منجر به تجربه ای می شود که قصد ساخت آن را داریم گام بردارم."