جدا شدن دو عضو کلیدی ساخت BioShock Infinite از Irrational
امروز اعلام شد که استودیو سازنده عنوان BioShock Infinite یعنی Irrational Games دو نفر از اعضای کلیدی خود را که در جریان ساخت بازی نقش داشته اند را از دست داده است. آقای Tim Gerritsen مدیر توسعه بازی و آقای Nate Wells مدیر طراحی فنی بازی این استودیو را ترک کرده اند. هر دو این افراد با آپدیت صفحه مربوط به خود در سایت LinkedIn خبر جدایی خود را از استودیو Irrational Games اعلام کرده اند. در پی این خبر آقای کِن لِوین (Ken Levine) ریاست استودیو Irrational Games اعلام کرد که کارگردان هنری عنوان BioShock آقای Scott Sinclair جایگزین Nate Wells در سمت طراحی هنری بازی شده است. کِن لِوین در صحبتی در این مورد اعلام کرد: "آقای Scott Sinclair که پیشتر در سمت مدیریت طراحی هنری بازی Bioshock فعالیت داشت، در سمت مدیریت طراحی هنری بازی BioShock Infinite بار دیگر با ما همکاری خواهد کرد. بی صبرانه منتظر این هستیم تا نتیجه کار خود را به شما نشان بدهیم." پیش از این کِن لِوین در صحبت هایی که در زمان تاخیر بازی انجام داده بود، گفته بود: "بازی BioShock Infinite عنوان بزرگی است و ما داریم کاری را می کنیم که تا بحال هیچ کس در عرصه بازی های اول شخص آن را انجام نداده است. ما پروسه مشابهی را در زمان عرضه عنوان BioShock داشتیم که تا زمان عرضه بازی چندین ماه تاخیر ایجاد شد." او همچنین گفته بود: " دفعه دیگر که شما بازی ما را مشاهده کنید، دقیقا همان چیزی را می بینید که در زمان عرضه به بازار قرار است ارائه شود."
پیشتر زمان انتشار بازی از تاریخ 16 اکتبر 2012 به 26 فوریه 2013 موکول شده بود گرچه بازی در E3 امسال نمایشی نداشت و در جریان نمایشگاه Gamescom هم حضور نخواهد داشت. حال آنکه تاکنون هیچ اعلامی مبنی بردلیل تاخیر در تاریخ عرضه بازی مشاهده نمی شود با این حال جدا شدن دو عضو کلیدی در ساخت این عنوان، سوال برانگیز می باشد. از طرفی برخی از تحلیل گران عرضه بازی Bioshock Infinite در زمان مناسب را با دیده شک و تردید می نگرند.