امروز شرکت «EA» طی نمایشی , به صورت رسمی از جدیدترین عنوان سری «Battlefield» رونمایی کرد.
«Battlefield V» نام جدیدترین عنوان از این سری محبوب خواهد بود که در 19 اکتبر امسال عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه دیلاکس میتوانند سه روز زود به تجربه این عنوان بپردازند. با توجه به محبوبیت عناوینی نظیر «Overwatch» و «Fortnite Battle Royale» در عرضه نقشه های رایگان , شرکت «EA» اعلام کرد که این نسخه دارای «Season Pass» نخواهد بود. همچنین با توجه به واکنش منفی نسبت به لوت باکس های موجود در عنوان «StarWars: Battlefront2» , این شرکت اعلام کرد که هیچ گونه لوت باکسی در این نسخه وجود نخواهد داشت.برخلاف عنوان «Call of Duty: Black Ops4» که بخش تکنفره را به طور کامل حذف کرده است , شرکت «Dice» اعلام کرد که حالت تکنفره این عنوان تحت عنوان «WarStories» بار دیگر در این نسخه وجود خواهد داشت. ولی اینبار شاهد شبیه سازی اتفاقات مهم جنگ جهانی دوم نخواهیم بود. داستان های این بخش حالت بسیار شخصی تری به خود گرفته و با الهام گیری از وقایع مهم جنگ جهانی دوم ساخته خواهد شد. هلند , شمال آفریقا و فرانسه برای این بخش در نظر گرفته شده اند. حالت «co-op» پس از غیبت هفت ساله در این نسخه تحت عنوان «Combined Arms» باز خواهد گشت. این حالت از چهار بازیکن پشتیبانی خواهد کرد. سیستم انیمیشن بازی نیز به طور کامل از نو طراحی شده که باعث بهبود چشمگیر حرکات بازیکنان شده است. سیستم جدیدی تحت عنوان «Fortification» به بازی اضافه شده است که بازیکنان میتوانند با استفاده از آن , سنگرها و ساختمان های بازی را ترمیم کنند. طبق گفته «Dice» , این سیستم تاثیر بسزایی در گیم پلی بازی خواهد داشت. این نسخه تمرکز زیادی در بازی تیمی خواهد داشت. طبق گفته «Dice» , برخی از پرک های بازی فقط در حالت اسکواد در دسترس خواهند بود. هر یک از کلاس های بازی نقش خاص خود را در بازی خواهند داشت. برای مثال اینبار فقط بخشی از نوار سلامتی به صورت خودکار پرشده و برای پر شدن کامل نوار سلامتی نیاز به کلاس مدیک در اسکواد خواهد بود.همچنین تعداد مهمات کمتری نیز در اختیار بازیکن خواهد بود و برای دریافت مهمات بیشتر وجود کلاس ساپورت ضروری است. حالت «Operations» از نسخه قبل اینبار تحت عنوان «Grand Operations» حضور دارد. طبق اعلام «Dice» , این حالت بزرگتر از قبل بوده و دارای عناصر داستانی بسیار بیشتری نسبت به قبل خواهد بود. نبردهای این بخش در داخل بازی چهار روز طول خواهند کشید و ممکن است هر بازی بیش یک ساعت ادامه داشته باشد. سیستم ریکویل بازی نیز دچار تغییراتی شده است. اینبار سلاح های بازی دارای ریکویل قابل پیشبینی خواهند بود. سیستم شخصی سازی نیز بسیار گسترده تر از قبل در این نسخه حضور دارد. ظاهر شخصیت , وسایل نقلیه و اسکواد همگی دارای سطح بندی و شخصی سازی خاص خود خواهند بود. اسلحه های بازی نیز به پنچ تا هفت قطعه مختلف طبقه بندی خواهند شد که هر قطعه دارای شخصی سازی خاص خود خواهد بود. تمامی شخصی سازی ها قابل در تمامی حالت های بازی حضور داشته و محدود به حالت خاصی نخواهند بود. قابلیت های شخصی سازی از طریق «Squad Point» قابل خرید خواهند بود. نحوه بازی بازیکنان تاثیر زیادی در تعداد «SP» به دست آمده دارد. برخی از قابلیت های شخصی سازی فقط از طریق بازی کردن با اسکواد آزاد خواهند شد. «Tides of War» سیستم ایونت جدید بازی خواهد بود که از طریق آن ایونت های روزانه به بازیکنان داده میشود.کامل کردن این ایونت ها آیتم های خاصی را آزاد میکند.