اخبار جدید از BF4

به نظر می‌آید اطلاعاتی از شوتر بعدی دایس یعنی Battle field 4 لو رفته است. یکی از اعضای فروم چینی ChiphHell با نام Archangel اطلاعاتی در این زمینه لیک کرده که به گفته‌ی وی از کنفرانس اختصاصی BF4 که برای تیم چینی EA تدارک داده شده بود بدست آمده است.

نسخه‌ی آلفای بازی در کنفرانس به نمایش در آمد و به گفته‌ی کارکنان آمریکایی تیم چینی EA که در آن جا حضور داشتند، BF4 از 80 درصد قدرت موتور Frostbite 2 استفاده خواهد کرد (به گفته‌ی آن‌ها BF3 تنها از 30-40 درصد قدرت موتور استفاده کرده بود). تاریخ عرضه‌ی بازی فعلا برای 23 اکتبر 2013 در نظر گرفته شده و قرار است هم برای این نسل و هم برای نسل آینده‌‌ی کنسول های سونی و ماکروسافت (به همراه PC) عرضه شود. به این معنی که BF4 قرار است برای PS3 ،360 ،PS4 ،Xbox 720 و PC عرضه شود.

بر طبق صحبت‌های اعضای EA، بازی بر روی کنسول‌های فعلی در 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، در حالی که نسخه‌های نسل بعدی آن در 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. البته دایس ممکن است نسخه‌ی PC بازی را بر روی 100 فریم در ثانیه قفل کند (به همراه ساپورت تستلیشن و نورپردازی پویا).
کنسول‌های نسل بعد (به همراه PC) در مالتی پلیر از 64 بازیکن پشتیبانی می‌کنند. در مورد کنسول‌های فعلی همچنین ویژگی وجود ندارد (احتمالا 32 نفر).
مد Commander (به همراه ویژگی های جدید برای این مد مانند ابزار و امکانات جالب جدید) به همراه ساپورت Voice Commands برای مالتی پلیر تایید شده است. علاوه بر آن، بتل لاگ بهبودهای فراوانی یافته و این بار توانایی بیشتری برای یکپارچه سازی آمار و رکوردهای بازیکنان دارد. همچنین ویژگی ضبط ویدیو و اشتراک گذاری آن به بازی اضافه شده، به این معنی که بازیکنان پس از ضبط ویدیو می‌توانند آن را در بتل لاگ به اشتراک بگذارند و بقیه مستقیما آن ها را از طریق این سرویس تماشا کنند. ذخیره سازی Cloud برای رکوردها و آمارهای بازیکنان نیز تایید شده است. پروفایل هایتان رو می‌توانید از طریق دوایس‌های دیگر مانند IPad و … کنترل کنید.
کیفیت بازی از همین حالا به BF3 رسیده است. به مانند BF3 سناریوی بازی در روزهای مدرن جریان دارد.
برای اولین بار در سری بتلفید NPCی زن در بازی وجود دارد و شما می‌توانید آن ها را در مولتی پلیر کنترل کنید. سه جناح روسیه، آمریکا و چین (به مانند BF2) برای بازی تایید شده.
ساخت بازی "به نظر می‌آید" در مجموع دو سال زمان ببرد (یک سال با یک تیم کوچک برای پری پروداکشن و کارهای مقدماتی (2012)) و 2013 نیز با تمرکز کل تیم دایس بر روی آن.

منبع

خروج از نسخه موبایل