آپدیت فریمور 3.11 کنسول PS4 منتشر شد

بتازگی «سونی» آپدیت جدیدی به منظور بهبود عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری کنسول نسل هشتمی خود یعنی PS4 به معرض انتشار رسانده است که همانطور که از قبل نیز انتظار می‎رفت این بروزرسانی جدید بیشتر حول بهبود عملکرد کلی کنسول و تقویت ثبات کلی آن تمرکز دارد، تا اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های جدید. با بازیسنتر همراه باشید.

 

بر طبق تویتی که چندی پیش توسط اکانت رسمی پلی استیشن در وبسایت توییتر به انتشار رسید، «سونی» اعلام کرده است که این آپدیت جدید با دارا بودن حجمی معادل 250.4 مگابایت قصد در بهبود عملکرد کلی سیستم و تقویت ثبات نرم افزار آن را خواهد داشت و همچنین شما می‌توانید کنسول های خود را از 9 نوامبر یعنی امروز به این فریمور جدید (3.11) آپدیت کنید.

 

«امروز آپدیت نرم افزاری فریمور 3.11 به منظور بهبود عملکرد و بازدهی بهتر دستگاه و افزایش ثبات نرم افزاری آن در طی انجام عملیات ها و کارهای مختلف در دسترس کاربران PS4 قرار خواهد گرفت.»

 

این موضوع  درحالی است که کنسول شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One در تاریخ 12 نوامبر یعنی چند روز دیگر آپدیت عظیمی دریافت خواهد کرد که به واسطه آن کاربران ایکس باکس شاهد تغییرات بنیادی‌ای در رابط کاربری دستگاه خود خواهند بود و همچنین به لطف این آپدیت قابلیت backwards compatibility (تجربه عناوین Xbox 360 بر روی Xbox one) نیز با دارا بودن 104 عنوان در وهله اول، به کنسول Xbox One افزوده خواهد شد که به واسطه آن کاربران ایکس باکس می‌توانند در اولین فرصت عناوین نسل هفتم کنسول Xbox 360 را برروی سیستم نسل هشتمی خود تجربه کنند.!

 

نظر شما چیست ؟ آیا «سونی» هم باید از این بعد بیشتر پیرامون اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های جدید به آپدیت های نرم افزاری خود تمرکز کند و به این موضوع بها و اهمیت بیشتری بدهد یا نه ؟

منبع

خروج از نسخه موبایل