راهنمای بازی ها

راهنمای بازی Paradise

حرم در ماداگار، کجا هستید:

اتاق ann:
شما درون یک اتاق هستید، درب خروجی قفل است به پائین صفحه بروید و از نزدیک روی میز را نگاه کنید، نامه را بخوانید: یک زن در اطراف بیابانهای مادارگان توسط مردم پیدا شده و پس از درمانهای فیزیکی در درمانگاه به حرم فرستاده شده است. او یک زخم کهنه و عجیب روی قفسه سینه خود دارد و حافظه خود را هم از دست داده است. از پنجره به بیرون نگاه کنید، تصویر یک زن را می بینید.

عایشه خدمتکار قصر وارد می شود و از شما عکس می گیرد و کیفی که به همراه شما پیدا شده است را به شما می دهد ,و چون اسم خود را فراموش کرده اید، از اسم روی کتاب درون کیف اسمتان را آن اسمیت قرار می دهد. کلیک راست کنید، فهرست شما باز می شود، در آن یک کیف چاپ نشده، کارت دانشگاه، دوربین، شال ابریشمی، نقشه و کتابی با نویسنده (آن اسمیت) را ببینید. با ذره بین روی کتاب کلیک کنید و آن را بخوانید: بهشت گمشده مارانیا. با کلیدهای پیکان مانند ورق بزنید کتاب راجع به انواع گیاهان و جانوران مرداب های مارانیا است. نقشه هم مارانیا را نشان می دهد.

مجددا با عایشه صحبت کنید او از شال شما تمجید می کند، شال را از فهرست بردارید و به او بدهید،کلید الآن در فهرست شما است. در مورد برادر عایشه از او سؤال کنید. (برادر او در لنگر گاه کار می کند) ، شما در حرم مادارگان هستید، شاهزاده مریض است و تب پروانه دارد و فقط محبوب خودش را می بیند، و خانم سوافی هم مدیره ی حرم است. از اتاق خارج شوید.

سرسرا:
به سمت قفسه درون هال بروید و شیشه روغن و فندک را از قفسه پائین بردارید.

بالکن خارجی:
به پائین صفحه بروید و سعی کنید با نگهبان که جلوی درب ورودی اتاق شاهزاده ایستاده است، صحبت کنید که او با شما صحبت نمی کند.

درب آهنی:
به سمت سرسرا برگردید، به سمت درب آهنی بروید (علامت ذره بین)، با فندک روی چراغ کلیک کنید و بعد از آن کلید را روی درب قفل شده استفاده کنید، درب باز می شود، از بالکن به جلو بروید از پله ها پائین بروید.

حیاط داخلی:
با خانم سوافی صحبت کنید(زنی که روی نیمکت نشسته است) حال به سمت اتاقهایی که پشت سر او هستند بروید. اتاق دیگ بخار و اتاقی با دستگاه های چرخ مانند، به منطقه سمت چپ هم نگاهی بیاندازید. یک قفس درجه بندی شده و در کنار آن هم دو تا کیسه (وزنه) قرار دارند. به سمت خانم سوافی برگردید. به پائین صفحه بروید و سعی کنید با زنان صحبت کنید. هیچکدام از آنها حاضر به صحبت کردن با شما نیستند.

باغ:
در سمت راست دو زن که در گوشه ایستاده اند یک درب قرار دارد، آن را باز کنید، فواره را ببینید، درب سمت چپ را باز کنید (حال شما وارد باغ شده اید) با مردی که آنجا قدم می زند صحبت کنید (مصطفی باغبان است) به سمت بالای باغ بروید با پرنسس صحبت کنید وقتی تمام دیالوگها تمام شد، او آنجا را ترک خواهد کرد.

استخر:
به داخل حیاط برگردید، به سمت سکو بروید و با عایشه صحبت کنید او به شما کمک خواهد کرد تا محبوب شاهزاده شوید. به سمت چپ بروید از کنار قفس پرندگان عبور کنید و سعی کنید تا با پرنسس صحبت کنید. که با شما صحبت نمی کند ولی زمانی که او را ترک می کنید از شما می خواهد تا برایش شیرینی عسلی بیاورید.

بالکن داخلی:
از پله ها بالا بروید تا به طبقه بالا برسید، با خانم سوافی که جلوی درب اتاق پرنس ایستاده است صحبت کنید. به حیاط برگردید.

حوض:
به سمت نیمکتی که دو زن در آنجا ایستاده اند بروید کوزه خالی را از کنار آنها بردارید. (روی سینی کنار حوض) به سمت دیگر حوض بروید، کوزه خالی را از فهرست بردارید و روی حوض کلیک کنید حالا کوزه شما پر شده است.

به سمت چپ حیاط بروید، قفس را با عکس 3 زن در حالت لاغر، متوسط و چاق ببینید. در گوشه تاریک سمت چپ قفس دو کیسه آویزان هستند که به عنوان وزنه استفاده می شوند کوزه پر شده را روی کیسه جلویی کلیک کنید وارد قفس شوید و شیرینی های عسلی سبک را بردارید و به سمت پرنسس برگردید و شیرینی ها را به او بدهید، او باز هم می خواهد، مجدداً کوزه را پر کنید و کار قبل را روی کیسه عقبی تکرار کنید، و شیرینی های متوسط را بردارید و آنها را به پرنسس بدهید، او باز هم می خواهد، به سمت کیسه های آویزان برگردید و روی دستگیره کلیک کنید این کار قفسه را پائین تر می آورد، حالا روی بخش بالا کلیک کنید تا بالا بروید و شیرینی های سنگین را بردارید، شیرینی ها را به پرنسس بدهید. حالا او به حمام بخار نیاز دارد چون احساس چاقی می کند.

حمام بخار:

در طبقه بالا با خانم سوافی در مورد حمام بخار صحبت کنید. به سمت پرنسس برگردید از او بپرسید که حمام خود را چگونه می خواهد، او به شما یک مدال خواهد داد. به سمت اتاق دیگ بخار بروید، این اتاق در سمت چپ حمام است (روی در حمام مجسمه سر یک پرنده است) به دستگاه کنار دیوار در گوشه سمت راست نگاهی بیاندازید، مدال را در شکاف بالای آن قرار دهید دستگیره را بکشید و کارت پروژکتور را بردارید. حالا به دیگ بخار نگاه کنید.یک تکه پارچه کنار کلاهک دیگ است. آن را بردارید و روی دهانه ی میله ای که وارد دیگ شده است قرار دهید سپس از کوزه روغن روی آن پارچه استفاده کنید.

به اتاق سمت راستی حمام بخار بروید و از پله ها بالا بروید و کارت پروژکتور را روی شکاف دستگاه قرار دهید. ( شکاف کنار لوله ای است که به دیوار متصل شده است)، دسته را بالا بکشید، مشاهده می کنید که از دستگاه نور خارج می شود. حال به دستگاه چرخ مانند با دو دستگیره کوچک در سمت چپ نگاه کنید، دو دستگیره را بچرخانید تا سوراخ های آن با دایره های روی طرح مدال روی هم قرار بگیرد.

حالا به اتاق سمت چپ برگردید و با فندک پارچه ای را که قبلاً روی میله قرار داده بودید، روشن کنید. خواهید دید که حمام آماده می شود و پرنسس وارد حمام بخار خواهد شد.

لباس محبوب شاهزاده:
از پله ها بالا بروید و روی سبد که در کنار درب اتاق پرنسس قرار دارد کلیک کنید ( وارد سبد می شوید) حالا منتظر بمانید تا خانم سوافی را ببینید که درب اتاق را باز می کند نگاهی به اتاق می کند و آنجا را ترک می کند. از سبد خارج شوید. به قفل نگاه کنید برای باز کردن قفل باید سر سه پرنده در سه جهت مناسب قرار گیرد که از سمت چپ به ترتیب، سر پرنده اول به سمت چپ، وسطی به سمت راست و سومی راست- پائین. درب باز می شود. وارد شوید. در سمت چپ پنجره طناب را بکشید. این صدای زنگ عایشه را به اتاق پرنسس احضار می کند. او صندوقچه را باز می کند و لباس را به شما می دهد.

عطر:
در اتاقتان با عایشه صحبت کنید حال او به شما خواهد گفت که شما نیاز به عطر محبوب پادشاه دارید چون نگهبان حس بویایی قوی دارد .با خانم سوافی صحبت کنید او به شما خواهد گفت که این عطر از گلهای ماداگار ساخته می شود که در باغ موجود هستند و شاهزاده آنها را در کارگاه خود تهیه می کند.

کارگاه شاهزاده:
از حیاط خارج شوید به باغچه بروید از پله ها بالا بروید تا به برج برسید این جا کارگاه شاهزاده است، وارد شوید روی کتاب کلیک کنید تا آن را بخوانید و مواد سازنده عطر را به ذهن بسپارید: 1- بادام آبی 2- گلهای مادارگان 3- آب مخصوص (Barbay water).به سمت میز در سمت راست خود بروید، ظرف آب را بردارید به راست بروید. با استفاده از تلسکوپ به میوه های بادام نگاه کنید. از برج خارج شوید.

بادام:
به اطراف باغ بروید و سه تکه چوب را بردارید.

تکه چوب اول:
زیر نیمکت در محلی که از باغ به حیاط وارد می شوید.

تکه چوب دوم:
در نزدیک گیاهان سمت راست صفحه وقتی نمایی از بالای باغ را مشاهده می کنید.

تکه چوب سوم:
کنار درخت بادام که در سمت چپ باغ است، در کنار درخت سدر و بالای حوضچه ماهیها.

حالا در فهرستتان سه قطعه را با هم ترکیب کنید و یک عصای بلند بسازید از عصا روی درخت استفاده کنید و دو بادام را از روی زمین بردارید.

گربه وحشی:
از کنار درخت بادام به سمت راست بروید و یک گربه وحشی را در قفس ببینید، از نزدیک به او نگاه کنید عایشه به شما اخطار می دهد. به حیاط برگردید در مسیر با عایشه صحبت کنید با خانم سوافی هم در مورد گربه وحشی صحبت کنید.

شب به خیر:
به طبقه بالا بروید از سمت بالکن خارجی با نگهبان صحبت کنید. در مسیر یکی از گلهای مادارگان را می بینید که باز می شود. به اتاق برگردید، هوا تاریک شده است روی تخت خود کلیک کنید تا بخوابید، گربه وحشی را می بینید که در باغ گشت می زند و شما می توانید او را کنترل کنید. کلیک ESC را بزنید تا این بخش پایان یابد.

گلها:
بیدار شوید و به سمت باغ بروید گل ها را در کنار پایه سمت چپ اولین نیمکتی که کنار درب ورودی باغ است بردارید.

گارگاه شاهزاده:
برای تهیه عطر به کارگاه برگردید. به سمت آسیاب بروید، بادام ها را درون ظرف قرار دهید روی دسته چرخ مانند کلیک کنید، پودرها را بردارید. به سمت دستگاه تقطیر در گوشه بروید، آب را درون لوله قیف مانند در سمت چپ دستگاه بریزید و گل ها و پودر را هم به همان جا اضافه کنید. با فندک چراغ را روشن کنید. عطر را بردارید.

شاهزاده:
به سمت فواره بروید و با عایشه صحبت کنید. حال ann ، در اتاق لباس ها را پوشیده است به سمت بالکن بروید نگهبان کنار درب ایستاده است و به شما اجازه عبور می دهد. از پله ها پائین بروید. به سمت شاهزاده بروید. او تشخیص می دهد که شما همسر محبوب وی نیستید، بعد از اینکه مکالمات به پایان رسید پادشاه برای شما داستانی در مورد گربه وحشی و دختر جوانی که (ann smith) نام دارد، تعریف می کند. او به شما مسؤلیت می دهد که گربه وحشی را به بیابان برگردانید و شما هم به این وسیله به خانه ی خود برگردید.

شهر مادارگان:
از سمت دربی که روبروی فواره قرار دارد از قصر خارج شوید و به شهر بروید. به سمت راست صفحه بروید حال به سمت ساختمان های بالای صفحه بروید یک مغازه فروش قالیچه و …می بینید در کنار آن هم یک سرازیری با سقف حصیری وجود دارد.از میان حصیرها نگاه کنید کامیون را ببینید صحنه ای از صحبت کردن سرکرده های یاغی ها را می بینید که در مورد شما صحبت می کنند. وارد راه اصلی شوید .مرد قالیچه فروش را ملاقات کنید به جلو بروید تا به بخشی از راه برسید که زمین آن با تخته پوشانده شده است. حال به درب سمت راست نگاه کنید در عکاسخانه قفل است راه را ادامه دهید فرش فروش را ببینید که راه را مسدود کرده است ، به سمت چپ خودتان ( پائین صفحه) بروید. حالا مقداری به سمت راست بروید تا وارد گاراژ شوید. با حسن صحبت کنید او برای شما یک کامیون 1933 را تعمیر خواهد کرد. او به رادیاتور، پروانه ولاستیک نیاز دارد. به سمت راست بروید و هواپیمای تصادف کرده را ببینید. تلمبه دستی را در سمت چپ هواپیما بردارید حالا به داخل هواپیما نگاه کنید( یک صفحه از تصادف هواپیما را ببینید. فنری که از صندلی خارج شده و مدارک نیمه سوخته را از داشبورد و رادیاتور را بردارید در مورد هواپیما با حسن صحبت کنید.از گاراژ خارج شوید به سمت چپ و سپس به بالای صفحه بروید.از سمت راست مرد فرش فروش عبور کنید و راه خود را ادامه دهید(بالای صفحه).

بازار:
سر چهارراه بازار باستید. (ناگهان یک سگ به شما پارس می کند، مردان مولگریو سوار برگزلین ها از کنار شما عبور می کنند).

به گوشه دیگر بازار بروید (قسمت راست صفحه) با افسر در مورد پادشاه ، جاسوسان در شب و گذرنامه صحبت کنید. او به شما یک گذرنامه می دهد که نیاز به عکس شناسایی و امضاء شاهزاده دارد تا بتوانید شهر را ترک کنید.

لنگرگاه:
به جلو بروید از زیر طاق عبور کنید (ممکن است در اینجا صحنه ای از صحبت دو مرد را ببینید یا نه) روی لاستیک هایی که به دیوار لنگرگاه وصل هستند کلیک کنید. با پسری که در سمت چپ ایستاده صحبت کنید (مختار) او چرخ ها را برای شما به گاراژ می آورد.

آرایشگاه محمد:
به سمت شهر بروید به همان سه راهی برسید وارد راه سمت راست بشوید حال به سمت چپ خود (سمت راست صفحه) بروید و بعد به سمت راست خود (چپ صفحه) بروید و وارد آرایشگاه شوید به پنکه برقی و صدایی که ایجاد می کند توجه کنید.با مرد آرایشگر صحبت کنید.اگر برایش صندلی قدیمی او را تعمیر کنید،او در عوض پنکه برقی را به شما می دهد. روی پدال صندلی در سمت چپ و پائین آن کلیک کنید. فنر را فهرستتان بردارید و آن را روی پدال قرار دهید حال پنکه را خاموش کنید، محافظ آن را بردارید و پروانه را جدا کنید، از آرایشگاه خارج شوید، (صحنه قتل را ببینید)

کافه:
با مختار که جلوی درب کافه ایستاده است صحبت کنید او از یاغی ها حمایت می کند. وارد کافه شوید و دو مرد را ببینید که در حال بحث کردن هستند (ممکن است این قسمت را در این بخش ببینید یا نه) روزنامه را از روی سکوی سمت راست بردارید، روزنامه را بخوانید به انتهای فروشگاه بروید با مرد صاحب فروشگاه صحبت کنید او باجناق صاحب عکاسخانه است او به قدرت پادشاه اعتقاد ندارد و می گوید که جاسوسان در همه جای شهر هستند .او کلید عکاسخانه را به شما می دهد، از کافه خارج شوید، به سمت عکاسخانه بروید، کلید را از فهرست بردارید، روی درب عکاسخانه کلیک کنید وارد شوید دستگیره سمت راست را تا نیمه بکشید تا کارگاه را روشن کنید وارد کارگاه شوید به دراور نگاه کنید. کشوی بالایی را باز کنید روی کتاب کلیک کنید، طریقه آماده سازی وظاهر کردن فیلم را یاد بگیرید .به اتاق قبلی برگردید و دسته را تا پائین بکشید. به کارگاه برگردید، این بارنور اتاق کاملاً قرمز است، فیلم ها را از فهرست خود بردارید وارد ماسوله دستگاه کنید ( صحنه را ببینید) حال روی تایمر کلیک کنید و فیلم های آماده شده را بردارید، حالا دوباره به اتاق اول برگشته مجدداً دستگیره را به سمت پائین بکشید تا چراغ ها دوباره قرمز شود. به کارگاه برگردید به سمت دستگاهی که در راست صفحه است بروید فیلم ها را از شکاف وسط دستگاه وارد کنید حال یک کاغذ مخصوص چاپ را از سمت چپ دستگاه بردارید و روی صفحه پائینی قرار دهید، حال کلید دستگاه را در سمت راست بزنید تا تایمر شروع به کار کند کاغذ را بردارید آن را داخل ظرف سمت راست قرار دهید، عکس های چاپ شده را بردارید در داخل فهرست خود عکس ها را با گذرنامه (pass) ترکیب کنید تا گذرنامه خود را عکس دار کنید.

از عکاسخانه خارج شوید به سمت گاراژ حسن بروید برای اینکار به سمت راست بروید تا به سه راهی برسید حال به سمت چپ خود بروید وقتی به محوطه رسیدید به سمت راست بروید تا به گاراژ برسید، می بینید که حسن کشته شده است به سمت کامیون بروید.می بینید که لاستیک ها به ماشین وصل شده اند. به بخش جلوی کامیون که باز شده است نگاه کنید. رادیاتور را در سمت راست آن قرار دهید و سپس پروانه را در بالای آن جای دهید، روی طناب در جلوی ماشین کلیک کنید.

دکمه استارت را بزنید، ماشین به جلو حرکت می کند. حال تلمبه دستی را از فهرست بردارید و روی بشکه سمت راست کلیک کنید، روی شیلنگ پلاستیکی روی زمین کلیک کنید تا به تلمبه دستی وصل شود، یک بار دیگر روی شیلنگ پلاستیکی کلیک کنید تا به کامیون وصل شود حال روی تلمبه کلیک کنید تا بنزین وارد ماشین شود.

روی کامیون کلیک کنید. به صورت خودکار از گاراژ خارج می شود و ماشین شما در باغ شاهزاده پارک می شود. به اتاق شاهزاده بروید، او کلید قفس گربه وحشی را به شما خواهد داد.

باغ:
به سمت چپ باغ بروید. مصطفی هم آنجاست. در سمت چپ روی دستگاه کلیک کنید تا غذای ماهیها درون حوضچه ریخته شود.دستگاه سمت راست را از نزدیک نگاه کنید دوباره روی دسته چرخ مانند کلیک کنید و آن را در جهت عقربه ساعت بچرخانید تا دریچه های حوض بزرگ کاملاً باز شوند. ماهیها را می بینید که جست وخیز می کنند. به جلو بروید تا به بخش بالایی باغ بروید. به طرف قفس وسطی بروید از کلیدی که شاهزاده داده است روی در استفاده کنید تا در باز شود. وارد قفس شوید، مستقیم به داخل قفس بروید روی دستگیره ای که در سمت راست شما و روی زمین قرار دارد کلیک کنید، این کار سطح آب حوض بزرگ را پائین می آورد.

حال به دستگاه کنترل نگاه کنید به وسیله این دستگاه باید پل ها را تنظیم کنید ومسیر را طوری تنظیم کنید که گربه وحشی بتواند از روی پل عبور کند. برای این کار دفعه اول عقربه را یک درجه به راست بچرخانید و دستگیره را بکشید برای دفعه دوم با توجه به وضعیت کنونی عقربه آن را 3 درجه به چپ بچرخانید ودستگیره را بکشید( دمو را ببینید)

شاهزاده:
به سمت شاهزاده بروید و خدا حافظی بکنید پس از ترک وی گذرنامه شما به صورت خودکار امضاء شده است حال یک valid pass(گذرنامه معتبر) دارید.

باغ:
به سمت باغ بروید وسوار کامیون بشوید. دمو را ببینید.

پرتگاه:
خود را در میان لاشه ماشین می بینید وگربه وحشی هم در کنارتان نیست. تکه شیشه را از محلی که افتاده بودید بردارید به پائین صفحه بروید مسیر عبور شما با شاخه های درخت مسدود شده است با شیشه روی آنها کلیک کنید حال به جلو بروید. به سمت شاخه سمت راست بروید شاخه درخت میشکند.برگردید .به سمت شاخه سمت چپ بروید.روی شاخه ها کلیک کنید مار شما را نیش می زند، مجدداً کلیک کنید تا طناب آزاد شود حال به شاخه سمت راست برگردید روی طناب کلیک کنید از طناب پائین بروید به پائین صفحه بروید مسیر خود را به جلو ادامه دهید دمو را ببینید در فهرست خود کتاب را بخوانید: پلمت ها از مکنده های روی پاهای خود برای شکار استفاده می کنند.برای عبور از این مسیر شنی باید زمانی که شاهین از بالای پلمتها پرواز میکند حرکت کنید.

روی کنده ی درخت در سمت چپ دوبار کلیک کنید تا آن را به پائین بیاندازید از روی آن عبور کنید، از مسیر شنی با پلمت ها به شیوه قبل عبور کنید. مسیر خود را ادامه دهید، مسیر را از بالای باتلاق و روی لی لی ها ادامه دهید، در این جا باید مسیر ها را امتحان کنید تا یک مسیر مناسب برای پریدن از روی لی لی ها پیدا کنید. می توانید به صورت مورب عبور کنید.از یک مسیر مورب به راست سپس از یک مسیر مورب به چپ مسیر خود را ادامه دهید.

سرگرد صبح بخیر:
بامردی که کنار گزلین مرده ایستاده است صحبت کنید. در مورد گربه وحشی، گزلین ها، مالگریو و پلو پلوها خبرهایی کسب کنید. به مسیر خود ادامه دهید تا گربه وحشی را ببینید، گیاهان خشک را از روی زمین بردارید ، به درون درخت بروید پلو پلوها مسیر را سد کرده اند، مجدداً وارد درخت شوید، شاخه های خشک را روی زمین قرار دهید و با فندک آنها را آتش بزنید،

دود پلو پلوها را فراری می دهد. حال دوباره به داخل درخت برگردید، روی دیوار آن کلیک کنید تا به روستای مولگریو بروید.

به سمت چپ بروید، حال از سمت راست خود چوب بلند را بردارید از روی طناب نگاه کنید، چوب بلند و شیشه را در فهرست کلیک کنید و یک نیزه بسازید، از نیزه برای پاره کردن طناب استفاده کنید، تا مسیر چوبی را به سمت پائین بیاندازید.

تپه خاکی:
به پائین بروید تا به کلبه ی بعدی برسید. راه به وسیله قطعه سنگ و یک تپه خاکی بسته شده است. از کنده درخت بالا بروید، شما سعی می کنید که بالا بروید اما به پائین می افتید . از نزدیک به تپه ای که راه را بسته نگاه کنید با نیزه روی آن 4 تا فرورفتگی ایجاد کنید تا به عنوان جای پا از آن استفاده کنید، مسیر خود را ادامه دهید تا از شکستگی بعدی عبور کنید.

ملکه مادر:
شما به پائین می افتید، وارد کلبه ی سمت راست شوید و با ملکه مادر به کمک مترجم صحبت کنید شما فقط تا فردا وقت دارید که گربه وحشی را پیدا کنید در غیر این صورت شکارچی ها او را خواهند کشت. پس از پایان صحبت ها ann غش می کند.

جادوگر:
با جادوگر صحبت کنید، نیش مار روی شما اثر گذاشته است، جادوگر به ann می گوید که دختر پادشاه رودان است و این گفته به خاطر جای زخم پنجه گربه وحشی بر روی قفسه سینه ann است.

گیاه اول:

از کلبه جادوگر خارج شوید، به جلو بروید و به یک زن و یک بچه می رسید.

از مسیر سمت راست عبور کنید و بعد به سمت چپ بروید تا مردی را کنار یک کلبه ایستاده است ببینید. با او صحبت کنید (زبان او را متوجه نمی شوید) گیاه شماره 1 را از روی نرده جلوی او بردارید برگردید و به سمت راست بروید تا به نرده بان برسید از نردبان بالا بروید تا به یک تنه درخت بزرگ بر سر یک سه راهی برسید، به راست بروید، کوزه بزرگ را بالا بکشید، گوشت پلوپلو را بردارید به سمت راست بروید از پلکان کوچک بالا بروید روی طبل کلیک کنید. این طبل نیاز به تعمیر دارد. به سر سه راهی بروید، به سمت چپ بروید آغل گزلین ها را ببینید واردآغل شوید از میان آن عبور کنید (سمت راست صفحه). از پلکان بالا روید می شنوید که مادارگان سقوط کرده است ومردم شهر و شاهزاده و تمام همراهانش قتل عام شده اند. شاهزاده جوان برای شما توضیح خواهد داد که چگونه گربه وحشی را بگیرید: باید پلو پلوها را به پرواز دربیاورید.سپس شاهین شاهزاده یکی از آنها را شکار خواهد کرد بعد باید آن را به عنوان یک طعمه از تله آویزان کنید تا گربه وحشی به سمت آن بیاید و گیر بیافتد. پلو پلو ها را باید با طبل بترسانید تا پرواز کنند. پس اول باید یک طبل داشته باشد.

تعمیر کردن طبل:
به سمت آغل گزلین ها برگردید حال به سمت چپ خود بروید و ماهیگیر را ملاقات کنید با او صحبت کنید او در حال گرفتن ماهی هایی است که در شن ها زندگی می کنند حال شما روی صندلی ماهیگیری بنشینید یکی از طعمه های رنگی را بردارید با کلیک کردن روی پای چپ ann می توانید صندلی را جلو وعقب ببرید. دسته های چپ و راست هم برای چرخاندن چوب ماهیگیری به چپ وراست است. وقتی یکی از ماهی ها به شما نزدیک شد روی قرقره کلیک کنید تا آن را بگیرید. اکنون شما در فهرست خود یک پوست دارید.

آماده سازی پوست:
به کلبه برگردید با سرگرد صبح به خیر صحبت کنید و پوست را به ماهیگیر بدهید او دو گیاه نیاز دارد تا یک پوست سریع به شما بدهد.

گیاهان: گیاه اول همانی است که قبلاً آن را برداشته اید.

گیاه دوم:
خارج شوید به سمت راست بروید از کنار آغل بگذرید.حال از سر سه راهی به پائین صفحه بروید تا به نرده بان برسید از نرده بان بالا روید به سمت چپ صفحه بروید مجدداً به سمت چپ و باز هم مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا به کلبه برسید که در دو طرف آن دو ظرف کوزه مانند بزرگ آویزان شده اند گیاه شماره 2 را ازآنجا بردارید.

برگردید و از نرده بانی که در کنار پسر بچه است پائین بروید به طرف کلبه ماهیگیر برگردید و دو گیاه را به او بدهید با سرگرد صبح بخیر صحبت کنید او می گوید که ماهیگیر گوشت پلو پلو می خواهد گوشت پلوپلو را از فهرست خود به او بدهید.

پوست:
کلبه را ترک کنید .کمی بعد به کلبه برگردید پوست آماده شده را بردارید (cured skin) که روی دیوار سمت راستی کلبه آویزان شده است.

طبل:
از کلبه خارج شوید به سمت راست بروید از کنار آغل گزلین ها عبور کنید به سر سه راهی می رسید، مسیری که به بالای صفحه می رود را ادامه دهید (همانجایی که گوشت پلوپلو را برداشته اید). از مسیر سمت راست به سمت طبل بروید از نردبان بالا بروید و پوست را روی طبل قرار دهید.

شاهزاده:
به سمت شاهزاده برگردید، به او بگوئید که طبل را تعمیر کردید او از شما می خواهد که به طبل ضربه بزنید، به سمت طبل برگردید و روی آن کلیک کنید، شاهین را می بینید که یک پلو پلو شکار می کند، به سمت شاهزاده برگردید و پلوپلو را از کنار شاهین بردارید.

ساختن طناب پلاستیکی:

برگردید، از کنار آغل گزلین عبور کنید مسیر خود را به سمت بالای صفحه ادامه دهید ( سمت راست ann ) وقتی به سه راهی رسیدید به پائین صفحه بروید تا به نردبان برسید از مسیر سمت راست خود بگذرید و وارد کلبه ای شوید که یک پسر بچه جلوی آن ایستاده است. قلاب و چند نارگیل را بردارید. از کلبه خارج شوید به جلو بروید و از مسیر سمت راست پسر اولی یا نردبان عبور کنید. به سمت راست بروید و یک علامت را در کنار کلبه ببینید وارد کلبه شوید، روی دستگاه سمت چپ کلیک کنید، این یک دستگاه اندازه گیری است. وزن شما به اندازه 5/2 نارگیل است.به سمت دستگاه تهیه ی فیبر بروید که در سمت راست ترازو قرار دارد. نارگیل روی جای مخصوص قرار دهید، دستگیره را بکشید شیره نارگیل خارج می شود این کار را یکبار دیگر هم انجام دهید، برای نصفه نارگیل هم نارگیل را روی نگهدارنده قرار دهید و روی وسط آن کلیک کنید تا ساطور از میان آن عبور کند. دستگیره را بکشید اگر کار را درست انجام دهید ترازو هم 5/2 نارگیل را نشان می دهد.

به سمت دستگاه سازنده طناب که در سمت راست صفحه قرار دارد بروید، دسته را بکشید اگر صحیح انجام داده باشید یک طناب قابل انعطاف برای شما ساخته می شود. آن را بردارید از کلبه خارج شوید، به سمت کلبه ماهیگیر بروید، از پلکانی که در کنار صندلی ماهیگیری وجود داد پائین بروید. ناگهان قلاب از جیب ann به پائین می افتد. طناب را بردارید روی تکه چوبی که کنار پلکان است کلیک کنید. قلاب را بر می دارید. قلاب رابه طنابی که از تله آویزان شده است وصل کنید. پلو پلو را به قلاب وصل کنید، دسته را بکشید تا کف تله باز شود ، روی شاخه های خشک درسمت راست نردبان کلیک کنید.آنها روی کف تله قرار می گیرند.

از پلکان بالا بروید. شب شده است. بازی با گربه وحشی را ادامه می دهید می توانید از این بخش خارج شوید. گربه وحشی وارد تله می شود به سوی جادوگر بروید ( همان جایی که در ابتدای ورود به مولگریو روی زمین افتادید) با او صحبت کنید دو جسد آویزان شده می بینید که اینها قاتلان سرگرد صبح به خیر هستند!

جادوگر یک گزارش جاسوسی که به همراه قاتلان سرگرد صبح به خیر یافت شده است را به شما می دهد.

رودخانه:
به راست بروید گوشه ی دستگاه لنج مانند در آب فرو رفته است، برگردید، به بالای صفحه به سمت اسکله چوبی بروید. از بشکه خالی زیر گوشه لنج استفاده کنید. این کار را 3 بار انجام دهید تا سطح آن از سطح آب بالاتر بیاید. روی گزلین کلیک کنید گزلین سوار لنج میشود ، شما هم سوار شوید، دمو را ببینید.

معدن زامارات:
از اسکله به سمت بالا بروید، 2 معدنچی را ببینید. به سمت راست بروید، حالا به چپ بروید تا به انتها برسید، از میان کلبه ها به جلو بروید مردی که روی ایوان ایستاده است را ببینید، از پله ها بالا بروید و از درب سمت راست وارد شوید، از درب بالایی وارد شوید، با سر پرست معدن، گروهبان هارامبی صحبت کنید، از دفتر خارج شوید هارامبی به کسی گزارش می دهد که مالکیا رودان دختر پادشاه رودان آنجاست. درخارج از خانه به صحبتهای مردی که روی زمین نشسته است توجه کنید. او زخمی شده و پرت و پلا می گوید: 1095- رادای هیولا

پیش هارامبی برگردید او شما را در اتاق زندانی می کند، روی قفسه های سمت چپ کلیک کنید، لباسهای مخصوص معدنچی ها را از قفسه دوم و ابزارهای معدنکاری را از قفسه زیرین بردارید.

در گوشه سمت راست اتاق، روی زمین را نگاه کنید، چوبهای کف زمین خیلی محکم نیستند. در فهرست خود یکی از ابزارها را (knob) با یکی از دسته هاnew rob) ) ترکیب کنید تا یک وسیله کلنگ مانند بسازید، حال این وسیله را روی کف زمین امتحان کنید. به پائین نگاه کنید و مجرای معدن را ببینید به پائین صفحه بروید لباس ها را از فهرست بردارید و روی رختکن کلیک کنید تا به صورت خودکار لباس های مخصوص معدنچی ها را بپوشید.

روی مجسمه سر حیوان روی دیوار کلیک کنید، منتظر بمانید تا هارامبی وارد شود و بعد خارج شود. پائین بیائید و از درب خارج شوید.

از درب سمت راست صفحه خارج شوید، به جلو بروید، به راست بروید (هارامبی را در راه می بینید) به ورودی زامارات می رسید، مسیر را ادامه دهید( دمو را ببینید) همچنان به جلو بروید، به سمت چپ بروید تا به آسانسور برسید، روی کنترل آن در سمت چپ کلیک کنید، وارد معدن شوید به راست بروید یک دستگاه با یا قلاب ببینید حال به سمت آسانسور برگشته و به سمت چپ بروید، وارد دفتر شوید، با بیل صحبت کنید درباره مهندس دادا و زمردها چیزهایی بشنوید. از دفتر خارج شوید به بالای صفحه بروید، طناب را از روی زمین بردارید. به چپ بروید و یک فیل بسته شده را ببینید، مجدداً پیش بیل بروید و با او در مورد فیل صحیت کنید.

بیل دفتر را ترک می کند، ann به صورت اتوماتیک لباسهایش را عوض می کند روی کشوی بالایی دراور کلیک کنید و 2 گوه وآچار را بردارید. بیل بر می گردد. به سمت فیل بروید وآچار را روی زنجیری که فیل با آن بسته شده استفاده کنید، فیل آزاد می شود. به سمت آسانسور برگردید روی آسانسور کلیک کنید تا یک نمای نزدیک از سقف آسانسور ببینید. کلیک کنید تا به بالای سقف بروید، روی دیوار را از نزدیک ببینید، دو گوه را روی دو سوراخ قرار دهید (روی تیر در سمت چپ آسانسور). به پائین آسانسور بروید و روی دکمه آن کلیک کنید بالا می رود و کف آسانسور دیده می شود. به کف پائین برگردید، طناب را روی قلاب ببندید، فیل به صورت خودکار پوشش را می کشد، پائین بروید، از نزدیک به دستگاه کنترل زرد رنگ نگاه کنید کلید سمت راست را به راست بچرخانید، حال اهرم را به پائین بکشید.

از آسانسور به جلو بروید، با مهندس دادا صحبت کنید( ملکه جهنم)! می توانید از بخش کنترل گربه وحشی خارج شوید، بعد از صحبت کردن با دادا ann در بخشی که گربه وحشی در آن جا است زندانی می شود.

خروج از طبقه ی 1095:
گربه وحشی این جاست به اطراف نگاه کنید، قفس را ببینید که با یک طناب از سقف آویزان شده است.

به پائین صفحه بروید، فانوس شکسته را از سمت چپ تخته سنگ بردارید، فانوس را روی طنابی که با یک قفل روی زمین بسته شده است استفاده کنید، روغن فانوس روی طناب ریخته می شود از فندک استفاده کنید تا طناب را بسوزانید، قفس سقوط می کند. وارد قفس شوید و از دکمه بالایی استفاده کنید تا بالا بروید، خارج شوید و زمردها را از کیسه ای که جلوی قفس است بردارید. به سمت چپ بروید و سیم فیوز را ازجعبه بردارید، به قفس برگردید، مجدداً دکمه را بزنید تا یک طبقه دیگر بالا بروید زمرد ها را روی دیوار ببینید دریل را بردارید، از دریل روی دیوار استفاده کنید تا یک سوراخ ایجاد کنید.

به قفس برگردید، یک زمرد را از فهرست بردارید و به سمت خفاشی که از سقف آویزان شده است پرتاب کنید. این کار را 3 بار انجام دهید، خفاش روی صندوق چوبی می نشیند، گربه وحشی گرسنه است، به سمت صندوق می پرد، صندوق روی زمین می افتد.به پائین بروید و دینامیت ها را بردارید، به بالا برگردید، دینامیت را توی سوراخی که با دریل ایجاد کرده اید قرار دهید سیم فیوز را به دینامیت ها وصل کنید، به پائین برگردید، انتهای سیم فیوز را از کنار گربه وحشی بردارید، حال به سمت منفجر کننده در پائین صفحه بروید، انتهای سیم فیوز را به کف منفجر کننده وصل کنید مطمئن شوید که ستون منفجر کننده پائین باشد. روی پیستون کلیک کنید تا دینامیت ها منفجر شوند.

طبقه 1095 غرق شده است. ann و گربه وحشی به 973 فرار می کنند . از دستگاه کنترل خارج شوید و با بیل در دفتر او صحبت کنید تا او را خارج کنید. او پستش را ترک نمی کند ولی فیل و شما را بالا می کشد. به سمت آسانسور بروید از آنجا به راست بروید، روی فیل کلیک کنید.

بالای معدن:
با مرد صحبت کنید، به راست بروید صحنه را ببینید.

اردوگاه یاغی ها:
گربه وحشی از روی فیل می پرد، ann توسط یاغی ها دستگیر می شود.

قفس:
شما درون یک قفس از درخت آویزان شده اید. با نگهبان صحبت کنید. یک شاخه فعال در سمت راست قفس و یک کندوی زنبور عسل بالا سر نگهبان وجود دارد. شما باید با کلیک های مداوم به راست و چپ صفحه قفس را تاب دهید.ابتدا بیشترین مقدار ممکن را به راست بروید حال روی شاخه درخت کلیک کنید.اکنون یک شاخه درخت در دست شماست.سپس بیشترین مقدار ممکن را به چپ بروید و شاخه ای را که در دست دارید روی کندو کلیک کنید. افتادن کندو را ببینید.

ann آزاد می شود.با کندان سیری صحبت کنید، او مالکیا را از ژنو می شناسد. از شما می خواهد تا صدای طبل ها را متوقف کنید و وارد کشتی شوید و از رودان بخواهید تا تسلیم شود. او به شما زمردها و یک بی سیم می دهد. مدارکی که جلوی میز سیری قرار دارند را بردارید، در فهرست خودآنها را بخوانید، از چادر خارج شوید.به سمت راست چادر سیری بروید.بوته خار را بردارید.برگردید.به پایین-راست صفحه بروید.وارد کمپ سربازها شوید.با سربازی که آنجا ایستاده صحبت کنید تا اطلاعاتی در مورد گنبد سیاه(کشتی رودان) و طبلها به دست بیاورید.به سمت چادر سیری بروید.به بالای صفحه بروید.نی ها را از ساحل بردارید.حالا به راست بروید و با سربازی که کنار ساحل ایستاده صحبت کنید و ازاو اجازه بخواهید تا با زندانی صحبت کنید.با شخصی که در قفس زندانی شده است صحبت کنید.او وامگانگا رئیس بولو ها و پزشک رودان است.به راست بروید.مجددا به راست بروید.کشتی را ببینید و سعی کنید به سمت کشتی بروید.به خاطر ماری که روی زنجیر است ورود به کشتی امکان پذیر نیست.برگردید و از وامگانکا تقاضای کمک کنید.او از شما یک ساقه بلند و خار میخواهد.نی و خارها را به او بدهید.مشاهده میکنید که او سرباز را بیهوش میکند.از نزدیک به صندلی نگاه کنید.چاقو را بردارید و با کمک آن طنابی را که قفس به وسیله آن به شاخه درخت بسته شده است پاره کنید.حال وامگانگا را دنبال کنید تا مار را از سر راه شما بردارد.از زنجیر بالا بروید.برای بالا رفتن ازبدنه کشتی مسیرهای زیر را دنبال کنید:
راست – بالا – راست – بالا – بالا – چپ – بالا – چپ – بالا.

عرشه کشتی:
حال شما روی عرشه کشتی هستید.کپسول را از قفسه روی دیوار بردارید.به راست بروید و از نردبان بالا بروید.راهی برای ورود به مجرای تهویه وجود ندارد.به پایین برگردید و به مکانی که در ابتدی ورود به کشتی در آنجا بودید برگردید.حال به چپ بروید و توپ را در حال شلیک ببینید.سعی کنید وارد شوید.تعداد زیادی میمون در آنجاست.از کپسول استفاده کنید تا میمونها از آنجا دور شوند.حالا میتوانید وارد شوید و از توپ استفاده کنید.

توپ:
برای روشن کردن دستگاه دستگیره سمت راست را به پایین بکشید.از دو دستگیره چرخ مانند استفاده کنید تالوله توپ را به راست و چپ و بالا و پایین حرکت دهید.لوله توپ را کاملا به چپ بچرخانید.با چرخ سمت چپی لوله را پایین بیاورید.دستگیره ای که در بالا و چپ دستگاه است را پایین بکشید.روی دستگیره پایینی کلیک کنید تا به سمت مجرای تهویه شلیک کنید.خارج شوید.

به راست بروید.مجددا به راست بروید.از پلکان بالا بروید.از مجرای تهویه ای که اکنون راه آن باز شده است وارد شوید.روی دکمه سمت چپ آسانسور کلیک کنید.به پایین بروید.حال به سمت راست خود بروید تا وارد دری که باز است بشوید.اتاقی را با یک توده زغال سنگ و دستگاه کنترل در سمت راست آن اتاق میبینید.به سمت راست صفحه بروید حال اتاقی را با یک کوره که شبیه سر گربه وحشی است مشاهده می کنید.جلوی کوره هم یک گاری قرار گرفته است.در سمت راست هم یک دستگاه کنترل وجود دارد که فعلا فعال نیست.سعی کنید از پله ها پایین بروید.به علت وحود کابلهای برق و آب امکان پایین رفتن نیست.به گوشه سمت راست بروید میبینید که آب از انجا به پایین ریخته میشود.به چپ بروید.از دربی که سمت راست کوره قرار دارد وارد شوید.مسیر را ادامه دهید.از سمت راست درب ورودی بشکه نفت را بردارید.خارج شوید.به اتاقی که توده زغال سنگ در آنجاست برگردید.

راه انداختن کوره:
از نزدیک به دستگاه کنترل زرد رنگ که پشت ستون قرار دارد نگاه کنید:

   1. دکمه بالایی را که در سمت چپ دستگاه قرار دارد بزنید تا دستگاه روشن شود.
2. دستگیره افقی که در پایین و راست دستگاه وجود دارد را به راست بکشید تا گاری وارد اتاق شود.
3. دستگیره عمودی را به پایین بکشید تا مکش دستگاه در بالای توده زغال سنگ قرار بگیرد.
4. دکمه قرمز سمت چپ را بزنید تا زغال سنگ ها را بگیرید.
5. دستگیره عمودی را به بالا بکشید تا مکش به بالای گاری بیاید.
6. دکمه قرمز سمت راستی را بزنید تا زغال سنگ ها درون گاری ریخته شوند.
7. دستگیره افقی را به چپ بکشید تا گاری به سمت کوره برگردد.
8. دکمه قرمز وسطی را بزنید تا زغالها درون کوره ریخته شوند.

به سمت کوره بروید، یک مجسمه فلزی که شبیه به گربه وحشی است جلوی کوره قرار می گیرد.

روشن کردن کوره:

   1. بشکه نفت را روی سوراخی که پشت سر گربه وحشی است کلیک کنید.
2. فندک را روی دست گربه وحشی کلیک کنید.
3. دکمه سمت راست را که روی پشت گربه وحشی قرار دارد فشار دهید.
4. حال دکمه سمت چپ را فشار دهید تا بنزین را وارد کوره کنید.

خالی کردن آب:
به سمت دستگاه کنترل که قبلاً فعال نبود بروید.

    1. دکمه سمت چپی را فشار دهید تا تلمبه را به کار بیاندازید.
2. دستگیره را بکشید تا آب را خالی کنید.

از پلکان پایین بروید و به سمت چپ صفحه بروید، از در ورودی که باز است وارد شوید، وامگانگا در سمت چپ آسانسور ایستاده است. از آسانسور استفاده کنید تا به بالا بروید، به راست بروید حال به بالا بروید تا میمون هایی که راه را سد کرده اند ببیند،برگردید و به سمت درب دیگری بروید و چرخ را یکبار بچرخانید. میمون ها را ببینید که فرار می کنند. چرخ را یکبار دیگر بچرخانید تا اسپری را خاموش کنید، برگردید وارد اتاق عبادت شوید، گربه وحشی خود را می بینید که در دایره ای از شمع ها خوابیده است. او مجروح شده است. یک قطعه گچ از کنار شمع ها بردارید.

خارج شوید، به چپ بروید، مار بزرگی را که راه را سد کرده است ببینید، به سمت آسانسور بروید، از آسانسور به پائین بروید با وامگانگا صحبت کنید، او از شما می خواهد تا از خزانه کشتی مجسمه ای را که نماد قبیله می باشد بیاورید و به او بدهید. تا او هم در مورد گربه وحشی به شما کمک کند.

وارد اتاقی که در سمت چپ است بشوید، با آقای گرتزلبرگ صحبت کنید. سعی کنید تا به مجسمه رودان دست بزنید، به سوی میزی که سمت راست در ورودی است بروید، به شماره تلفن نگاه کنید، سیری با مالکیا تماس می گیرید، مالکیا از سیری می خواهد تا با یک بهانه گرتزلبرگ را از آنجا خارج کند، صبر کنید تا گرتزلبرگ محل را ترک کند، حال از نزدیک به مجسمه رودان نگاه کنید، از چاقو روی مدال طلای روی دست چپ مجسمه استفاده کنید.

به سمت درهای جفت شده در سمت راست بروید، مدال را روی دایره استفاده کنید، وارد خزانه شوید. به جلو بروید، قفسه مرکزی را از نزدیک ببینید. 4 عروسک جادویی آویزان شده و اوراق بهادار را بردارید، یک عروسک دیگر با یک بدنه گاو صندوقی هم هست که فعلاٌ فعال نیست، آقای گرتزلبرگ برمی گردد و بر سر راه عبور شما قرار می گیرد.

با فندک روی عروسکی که قبلاٌ فعال نبود کلیک کنید تا آتش بگیرد، گرتزلبرگ صدمه می بیند و آنجا را ترک می کند. به گوشه چپ بروید و ماسک آفریقایی را بردارید، از خزانه خارج شوید و به سمت وامگانگا برگردید با او صحبت کنید و تقاضای کمک کنید، حال عروسک جادویی را با جلیقه نارنجی و سفید را به او بدهید.

حال به اتاقی که گربه وحشی آنجا است بروید، جادوگر الان آنجاست. مناطق فعالی که دور گربه وحشی وجود دارد را پیدا کنید و علائمی که جادوگر می گوید آنجا بکشید. در سمت چپ صفحه کلیک کنید تا خورشید را رسم کنید. در سمت راست صفحه کلیک کنید تا ماه را رسم کنید. روی گربه وحشی کلیک کنید تا دور آن یک خط بکشید. حال با جادوگر صحبت کنید او به شما محل قراردادن سه عروسک چوبی را خواهد گفت. عروسک با لباس بلند را در سمت راست، عروسکی که شبیه درخت است در نزدیک در و عروسک چاق را نزدیک جادوگر قرار دهید.

جادوگر برای خورشید از شما عروسک ann را می خواهد، به سمت آسانسور بروید و به سمت چپ صفحه بروید (نشانگر موس در پایین و راست صفحه باشد) وارد آپارتمان سلطنتی شوید. به پایین صفحه بروید در ورودی بسته است. برگردید به چپ صفحه بروید. حال شما وارد اتاق ann شده اید. روی صندوقچه ای که پایین تخت است کلیک کنید، عروسک ann را بردارید. سوی وامگانگا بروید، عروسک ann را روی خورشید قرار دهید. او از شما می خواهد که روی گربه وحشی خود پول بریزید، اوراق بهادار (treasury) را روی گربه وحشی قرار دهید.

در این جا جادوگر خارج می شود و مار بزرگ را از سر مسیر شما برمی دارد. با او صحبت کنید. او از شما مورفین، ماده ضدعفونی کننده و باند می خواهد تا معالجه گربه وحشی را تمام کند. خارج شوید و سپس به سمت چپ صفحه بروید، مبینید که مار رفته است، از راه ورودی به راست بروید، به پایین و سپس به چپ بروید از در ورودی که باز است وارد شوید، به چپ بروید وارد درمانگاه می شوید به راست بروید از روی لباس ها یک کارت بردارید، یک میمون آن را از شما می دزدد. جعبه دارویی را که زیر کمد است بردارید، مورفین، چسب زخم و ماده ضدعفونی را بردارید، پیش وامگانگا برگردید، سه ماده ای را که برداشته اید به او بدهید. او از شما می خواهد تا مزاحمش نشوید.

حال باید کارتی که میمون از شما دزدیده را پس بگیرید. از اتاق عبادت خارج شوید، به چپ- راست، چپ و چپ بروید و وارد درب در وسط راهرو درسمت راست بشوید. میمون ها مجذوب تماشای تلویزیون شده اند، وارد اتاق بعدی شوید، ماسک را از فهرست بردارید و روی دوربین کلیک کنید، ann روی صندلی می نشیند و ماسک را بر چهره می زند، میمونها وحشت زده می شوند، به سمت اتاق تلویزیون دار بروید. یک میمون آنجا ایستاده است. به او زمرد بدهید او کلید مخصوص را به شما می دهد.

به پایین بروید تا از اتاق تلویزیون خارج شوید و مسیر خود را به راست ادامه دهید. سه میمون گرسنه می بینید، برگردید و به آشپزخانه بروید که درب آن وسط راهرو و در سمت چپ آن قرار دارد. به پایین صفحه بروید، اجاق گاز را ببینید، دربازکن را بردارید و روی قوطی کنسرو استفاده کنید، کنسرو باز شده را توی ماهیتابه بریزید، حال از فندک خود برای روشن کردن گاز استفاده کنید، میمون ها به آشپزخانه می آیند و مسیر عبور شما باز می شود. خارج شوید به گوشه بالا- راست صفحه بروید، حال میمون ها رفته اند.

به راست بروید حال به بالای صفحه بروید تا به اتاقی که دو کمد در آن هست وارد شوید روی کمد سمت چپ کلیک کنید. چند گزارش آن جا وجود دارد. آنها را بردارید، درب کمد را از نزدیک ببینید، شماره را حفظ کنید: 2577 حال به راست صفحه بروید روی دستگاه کنترل کوچک در سمت راست درب کلیک کنید شماره 2577 را وارد کنید. حال از کلید مخصوص یا همان کارت (special key) روی محل مخصوص آن کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا