ایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5مصاحبه

مصاحبه با مدیر و طراح گیم پلی سری NBA 2K آقای مایک وانگ

مصاحبه در شوی 2K TV

در جدیدترین قسمت شوی 2KTV  از مدیر بازی گیم پلی NBA 2K21 آقای مایک وانگ درباره بازی NBA 2K21 پرسیده شد. او در حالی که زیاد درباره نسخه نسل بعدی شفاف صحبت نمیکرد با این حال درباره برخی از تفاوت های NBA 2K21 نسخه نسل هشتمی با نسل نهمی پاسخ هایی داد و  روند ساخت و توسعه بازی و همچنین موارد دیگری از پیچیدگی های کوچ به نسل بعد را برای ما روشن کرد .

مصاحبه با مدیر و طراح گیم پلی سری NBA 2K آقای مایک وانگ

مصاحبه کامل در متن زیر آمده است :

توسعه نسخه نسل بعدی در این دوره ای که هستید چگونه پیش میرود ؟

پاسخ: این واقعا برای ما همانند یک گرداب بوده است. فکر می کنم در ابتدا روند توسعه نسخه نسل نهمی برای ما کمی چالش برانگیز و سنگین بود . همه تلاش می کردیم در اوایل کار فقط بیاموزیم و از چالش ها عبور کنیم . ولی حالا زمان آن رسیده که به روند عادی خود برگردیم و همه چیز دارد برای ما بهتر و  روان تر میشود و توسعه بازی به خوبی پیش میرود . اکنون ما تقریباً  صد درصد راندمان مثبتی داریم و در حال پیشرفت هستیم.

آیا صرفا NBA 2K 21 نسخه نسل بعدی ورژن 2 نسخه نسل هشتمی خواهد بود ؟

پاسخ: اصلا این طور نیست . ما از چیزی که در حال توسعه آن هستیم هیجان زده هستیم . ما در واقع توسعه نسخه نسل فعلی را مابین استودیو های Novato (دفتر مرکزی 2K) و استودیوی خود در L.A با نام VC South تقسیم کرده ایم. در بخش استودیوی خود در L.A با نام VC South دارند روی نسخه نسل هشتمی کار میکنند . و در در حالی که تیم توسعه در Novato متمرکز بر نسخه Next-Gen است.  می خواهید بدانید که فرق نسخه Next-Gen با نسخه نسل هشتمی در چه چیز هایی هست ؟ در همه چیز . وسعت نسخه نسل بعدی بسیار گسترده تر است . محتوای بسیار بیشتری وجود دارد و کاملاً متفاوت است. من به همه هواداران خود توصیه می کنم که پول خود را برای خرید نسخه بعدی ذخیره کنند زیرا این یک عنوان عالی خواهد بود.

مصاحبه با مدیر و طراح گیم پلی سری NBA 2K آقای مایک وانگ

با وجود این این فناوری‌های جدید نظرتان در رابطه با گیم پلی NBA 2K21 برای نسل بعدی چیست؟

پاسخ: هر زمان که ما کنسول جدیدی داریم این دقیقا چیزی است که همواره توسعه دهندگان را به وجد می آورد زیرا ما همیشه قادر به بزرگتر کردن دور نما و رویا های خود هستیم و این برای ما بدین معنی است که ما پردازشی سریعتر ، حافظه بیشتر و به طور کلی توانایی انجام کارهایی که در نسل گذشته نمی توانستیم انجام دهیم را در نسل بعدی انجام دهیم و تمامی بخش های بازی را گسترش دهیم . بنابراین برای فکر می کنم قدم بزرگی خواهد بود و شما می خواهید این تغییرات بزرگ را ببینید.  وقتی نسخه نسل بعدی را برای اولین بار انجام می دهید به راحتی تفاوت را احساس خواهید کرد . 

اجازه دهید درباره مد های خاص بازی صحبت کنیم. چیز جدیدی که بتوانید در این مورد به ما بگویید؟

پاسخ: خب ما نمی خواهیم چیزهای زیادی را امروز با مد جدید برای شما رونمایی کنیم و شما را در جریان بگذاریم . اما یک چیزی که اکنون میتوانم بگویم این است که طرفداران WNBA  از چیزی که ما در نسخه نسل بعدی توسعه دادیم بسیار هیجان زده خواهند شد .

چه زمانی بازی نسخه بعدی منتشر می شود؟

پاسخ: کمی دیرتر از حد معمول.

مصاحبه با مدیر و طراح گیم پلی سری NBA 2K آقای مایک وانگ

گیم پلی نسخه نسل بعدی تفاوت هایی دارد ؟

پاسخ: خیلی زیاد . برخی شباهت ها بین جریان های نسل فعلی و نسل بعدی وجود دارد در اشتراک گذاری DNA هسته گیم پلی بازی . اما نسخه نسل بعدی از ویژگی های بسیار بیشتری برخوردار خواهد بود .

تمرکز شما برای امسال چیست؟

پاسخ: چگونه می توانیم بازی را سرگرم کننده توسعه دهیم ؟! بارها از دیدگاه تیم توسعه دهنده این بوده که ما دوست داریم چگونه می توانیم بازی را واقع بینانه تر کنیم؟ چگونه می توانیم آن را مانند آنچه در تلویزیون می بینیم بازی را به آن نزدیک کنیم و همه چیز را در این بخش گسترش دهیم ؟ و گاهی اوقات آن چیزها واقعا برابر نیستند. بعضی اوقات یک بازی واقعاً سرگرم کننده لزوما واقع بینانه ترین بازی نیست. بنابراین ما فقط در جلسات مختلف و ایده های مختلفی از قبیل طراحی قرار گرفتیم که چه چیزی در 2K جالب نیست؟  ما حتی برای ارائه هر چه بهتر بازی از نظرات تعدادی از بازیکنان NBA  . مثل ضربات  cherry-picked . چیزهایی که شما در این بخش نمی توانستید آنها را خوب کنترل کنید.

چگونه می توانیم بازی را سرگرم کننده توسعه دهیم ؟ بارها از دیدگاه تیم توسعه دهنده این بوده که ما دوست داریم چگونه می توانیم بازی را واقع بینانه تر کنیم؟ چگونه می توانیم آن را مانند آنچه در تلویزیون می بینیم بازی را به آن نزدیک کنیم و همه چیز را در این بخش گسترش دهیم ؟مایک وانگ

اولین نسخه رسمی نسل نهمی NBA 2k21 به نظر میرسد شما واقعاً یک نسل جهش داشتید و گام بزرگی برداشته اید . آیا چیزی که واقعاً از آن هیجان زده باشید وجود دارد؟

پاسخ: بعضی چیزهای جالب در بخش حرکت های بازیکنان وجود دارد ، من این را به شما می گویم. حرکات ، انیمیشن ها ، احساسات بازیکنان از نسخه نسل هشتمی (Current-Gen) به نسخه نسل بعدی (Next-Gen) مانند یک جهش عظیم غول پیکر است. و از همه مهم تر ، (اگرچه) من یک طراح گرافیکی نیستم . ولی وقتی به نسخه نسل بعدی NBA 2K21 به عنوان یک هوادار نگاه میکنم از آنچه این تیم توسعه دهنده  به دست آورده است حیرت زده می شوم. همه چیز  واقعا باورنکردنی به نظر می رسد . نورپردازی دیوانه وار ، جزئیات ، بافت ها ، پوست بازیکنان و همه و همه چیز بسیار شبیه زندگی واقعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا