آموزش های کاربردی

آموزش دانلود آپشن فایل PES 2020 و وارد کردن کیت لباس و لوگو تیم ها

برای مشاهده آموزش دانلود آپشن فایل PES 2020 و وارد کردن کیت لباس و لوگو تیم ها در یوتوب کلیک کنید

به علت ضعف لایسنس ها در سری PES تیم سازنده این بازی در نسخه 2017 تصمیم گرفت ویژگی بسیار مهمی را به بازی اضافه کند و این ویژگی به نام Option File لقب گرفت . این ویژگی بسیار کار آمد باعث شد مشکل لایسنس تیم‌ها در بخش آفلاین کاملا مرتفع شود . با قابلیت آپشن فایل میتوان کیت ، لوگو تیم ، لوگو لیگ ، نام درست تیم ها ، بنر باشگاه ها ، لوگوی اسپانسر های تیم ها . تنظیم قوانین مربوط به لیگ هر کشور و همین طور ساخت لیگ هایی که به صورت واقعی در بازی وجود ندارند را به بازی اضافه کرد . شما با ریختن این آپشن فایل می‌توانید حتی لیگ‌هایی مثل بوندس لیگا را به صورت کامل و درست به بازی PES 2020 اضافه کنید.

در این ویدیو به شما نحوه ریختن اپشن فایل در کنسول پلی استیشن 4 را آموزش میدهیم

1. ابتدا آپشن فایل را دانلود کنید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

PES 2020 دانلود آپشن فایل

2.فلش مموری خود را در حالت FAT32 فرمت کنید سپس پوشه جدیدی با نام WEPES در آن ایجاد کنید و توجه کنید که نام WEPES دقیقا به صورت حروف بزرگ نوشته شود.

3.سپس فایل دانلود شده را در پوشه WEPES از حالت فشرده خارج کنید و یا محتویات فابل دانلود شده را در آن بریزید

4.در ادامه فلش مموری خود را به کنسول پلی استیشن 4 وصل کنید

5.وارد گزینه Setting شده و گزینه Edit را انتخاب کنید

6.وارد گزینه import/export شوید . توجه داشته باشید برای ریختن اپشن فایل در کنسول پلی استیشن 4 حتما باید کنسول شما به اینترنت وصل باشد و کنسول و در ادامه بازی شما در حالت آنلاین باشد . اگر کنسول شما آنلاین نباشید شما توانایی ریختن اپشن فایل به کنسول را به هیچ عنوان ندارید .

7.گزینه import teams را بزنید

8.اگر Usb Flash شما به درستی به کنسول وصل باشد و فایل WEPES هم به درستی در Usb Flash شما ریخته شده باشد وارد بخشی میشوید که لیگ های مختلفی را میبینید و شما با زدن تیک های هر تیم و یا این که با زدن دکمه مربع گزینه ALL را بزنید ( لیگ هایی از قبیل لیگ آلمان را همیشه به صورت جداگانه به بازی بریزید )

9.ابتدا تیک همه تیم‌ها را زده و گزینه Owerwriting image files of the same name را انتخاب کنید.

10.پس از ریختن کیت همه لباس‌ها بار دیگر به بخش Import Teams زده و حالا تیم‌های بوندس لیگا یا لیگ‌هایی که در بازی تعریف نشدند را به صورت دستی انتخاب کنید. سپس گزینه Apply player and squad data را بزنید.

11.به دلیل آن که بوندسلیگا لیگی با 18 تیم است باید به بخش Competition Structure بروید .

12.به قسمت Draw Size رفته و بوندسلیگا را از 20 تیم به 18 تیم کاهش دهید .

13.سپس به بخش Europe رفته و از بخش Other Europern League رفته و هر تیم آلمانی دیدید به بخش بوندسلیگا انتقال دهید . حالا لیگ بوندسلیگا به صورت کامل در بازی وجود خواهد داشت.

14.برای وارد کردن لوگو درست لیگ‌ها و رقابت‌ها وارد بخش Import Competition شوید و همه گزینه‌ها را انتخاب کنید.

15.حالا همه تیم‌ها و لیگ‌ها لایسنس شده‌اند. توجه داشته باشید برای بازی کردن با تیم‌ها بوندس لیگا و دیگر لیگ‌های لایسنس نشده باید همیشه در هنگام انتخاب تیم‌ها Live Update خاموش باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا