اخبار بازی

بازیگر نقش Nathan Drake در فیلم Uncharted مشخص شد

آخرین بازیگر نقش مرد عنکبوتی (Spider-Man)، آقای تام هالند (Tom Holland) قرار است در نقش شخصیت Nathan Drake برای فیلم Uncharted بازی کند.

بنا بر گزارش‌های منتشرشده از سوی وب‌سایت Deadline، وقایع فیلم درزمانی اتفاق می‌افتد که Nathan Drake برای اولین بار Sullivan را ملاقات می‌کند. (Uncharted 3: Drake’s Deception) بر همین اساس می‌توان گفت که این فیلم یک پیش‌درآمد کلی برای این سری است.

گزارش‌شده است که تام هالند توسط رئیس Sony Pictures آقای Tom Rothman برای بازی در نقش Nathan Drake، انتخاب‌شده است؛ زیرا او از بازی تام هالند در فیلم Spider-Man: Homecoming بسیار لذت برده است و او را گزینه مناسبی برای ایفای این نقش دانسته است.

درحالی‌که آقای Shawn Levy (کارگردان سریال Stranger Things) در جایگاه خود یعنی کارگردانی این فیلم باقی‌مانده است، کمپانی سونی ظاهراً جستجوی خود را برای استخدام فیلم‌نامه‌نویس جدید شروع کرده است، کسی که قرار است خط داستانی برای Drake جوان خلق کند.

لازم به ذکر است که قبلاً وظیفه فیلم‌نامه‌نویسی بر عهده آقای Joe Carnahan بود.

از زمانی که قرار بود فیلمی بر اساس این بازی معروف ساخته شود، 8 سال می‌گذرد. از آن موقع تا به الآن نویسنده، کارگردان و بازیگران زیادی برای انجام این کار انتخاب‌شده بودند ولی همه این عوامل یا تغییر کردند یا از انجام این کار صرف‌نظر کردند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا