اخبار بازی

آقای Matt Booty: استودیو Tango Gameworks به دلیل تغییر در مدیریت تعطیل شد

رئیس استودیوی بازی‌سازی Xbox، در شرکت مایکروسافت، به طور ضمنی گفته است که Tango Gameworks به دلیل تغییر در مدیریت، تعطیل شده است.

در مصاحبه‌ای از آقای Matt Booty به طور خاص در مورد بسته شدن تانگو سؤال شد. اگرچه او به طور مشخص از کسی نام نبرد، Booty به طور ضمنی اشاره کرد که تغییر رهبری و کارکنان در تانگو ممکن است یکی از دلایل تعطیلی بوده باشد، که نشان می‌دهد در حالی که Hi-Fi Rush موفقیت‌آمیز بود، هیچ تضمینی برای ادامه‌ی کار وجود نداشت و همچنین به دست آوردن موفقیت مشابه در آینده، مبهم بود.

Booty گفت: من وارد جزئیات درباره‌ی این تصمیم گیری نمی شوم، بیشتر به خاطر احترام به افرادی که آنجا هستند. کار زیادی برای ارائه Hi-Fi Rush انجام شده است. که بازی خوبی بود و برای ما هم خوب بود. من فکر می‌کنم چیزی که باید در نظر گرفته شود این است که برای ما به همان اندازه که به یک بازی خاص نگاه می‌کنیم، کسب موفقیت در آینده نیز مهم است. چیزهای زیادی برای کسب موفقیت در یک بازی وجود دارد. چه رهبری دارید؟ چقدر این رهبری خلاق است؟ آیا تیم سازنده، تیمی است که قبلاً چیزی (پروژه) موفق عرضه کرده است؟ ما باید به همه این چیزها نگاه کنیم و از خود بپرسیم آیا برای موفقیت در آینده آماده شده‌ایم؟ در حالی که ممکن است عوامل و یا موقعیت‌هایی وجود داشته باشد که قبلاً منجر به موفقیت شده‌اند، اما ممکن است همه آن‌ها هنوز سر جای خود نباشند، زیرا شما به آنچه در آینده انجام می‌دهید نگاه می‌کنید.

اگرچه او به طور مشخص بیان نکرد، اما به نظر می‌رسد پاسخ Booty حداقل تا حدی به خروج Shinji Mikami، بنیانگذار تانگو، اشاره دارد که در سال 2023 استودیو را ترک کرد تا یک شرکت جدید تاسیس کند. Mikami که کارگردانی The Evil Within و نظارت بر بازی‌های دیگر تانگو در نقش تهیه‌کننده اجرایی بود، بیشتر به خاطر حضور در کپکام شناخته می‌شود، جایی که او اولین Resident Evil و Resident Evil 4 و عناوین دیگر را کارگردانی کرد.

Booty همچنین گفت کرد که بسته شدن Tango Gameworks تنها گزینه در نظر گرفته شده نیست و نمونه‌هایی از استودیوهای قبلی متعلق به ایکس باکس را گفت که به جای تعطیل شدن، مستقل شدند.

او توضیح داد: برای بسیاری از استودیوهایمان، ما سعی می کنیم گزینه‌ها را بررسی کنیم. به عنوان مثال، ما اخیراً Toys For Bob را داشتیم، استودیویی که قبلاً روی عناوین Call of Duty کار می‌کرد، به یک استودیوی مستقل جدید تبدیل شد و ما اعلام کردیم که با آنها برای انتشار بازیهایشان قرارداد بستیم. من به استودیویی به نام Twisted Pixel در تگزاس فکر می‌کنم که ما آن را خریدیم، سپس اهداف‌شان را تغییر دادیم. آن استودیو امروز در حال پیشرفت است، ما می‌خواستیم آنها را برای ادامه‌ی موفقیت‌شان آماده کنیم. بنابراین، ما کاملاً بررسی می‌کنیم که گزینه‌های تجاری ممکن برای باز نگه‌داشتن یک استودیو و یا شاید تغییر در آن چیست و این فقط یکی از مواردی است که ما در کل به آن نگاه می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا