اخبار بازی

آقای Patrice Desilets دلیل اصلی ترک یوبی سافت را اعلام کرد

آقای Patrice Desilets، کسی که سری موفق Assassin’s Creed را قبل از ترک کمپانی Ubisoft ساخته است، امروز دلیل ترک این غول بزرگ فرانسوی را اعلام کرد.

طبق مصاحبه جدید Gameology با آقای Patrice Desilets، او توضیح می‌دهد که چرا برای او فرق می‌کرد که در یک کمپانی بزرگ کار کند. او می‌گوید که به خاطر «دروغ‌های سیاسی» که در حین مصاحبه‌هایش مجبور شده است به رسانه‌ها بگوید خسته شده است.

«موقعی که در این سازمان بودم، مشکل من متعلق به زمانی است که همیشه مثل یک زیردست بودم و نه نفر اصلی. من آن‌کسی بودم که مثل الآن باید با شما صحبت می‌کردم ولی یکسری «دروغ‌های سیاسی» باید به شما تحویل می‌دادم بعدازآن تعدادی پیغامی به خاطر صحبت‌هایم و نظراتی که داشتم از مردم دریافت می‌کردم نه به خاطر اینکه در یک شرکت بزرگ هستید و منافع شما درخطر است؛ و نقش من به‌عنوان یک کارگردان این بود که به‌وسیله تصمیم‌گیری‌ها و تفکرات دیگران باید زندگی می‌کردم و موقعی که جلوی دوربین و یا اسکایپ می‌نشستم و می‌گفتم: من واقعاً دورغگوی خوبی نیستم؛ بنابراین دیگر این کار را ادامه ندادم. بعدازآن همچنین من متوجه شدم زمانی که کاری بزرگ مانند خلق یک فرانچایز انجام می‌دهید و برای بقیه درآمدزایی دارد ولی در عوض به شما توجهی نمی‌کنند (خنده)؛ بنابراین با خود گفتم دیگه کافیه، اگر من یک Assassin’s Creed می‌ساختم می‌خواستم برای خودم و یا دوستانم و همچنین برای شهر Quebec و Montreal باشد.»

آقای Patrice Desilets گفت و آن زمانی بود که تصمیم گرفتم یوبی سافت را ترک کنم.

«دوست‌دخترم به هم گفت من دیگر خوشحال نیستم از اینکه تو یوبی سافت هستی، او به من این را فهماند، پس برای همین گفتم باشد و بعد از هفت سال کمپانی یوبی سافت را ترک کردم.»

آقای Patrice Desilets چند وقتی است که استودیوی بانام Panache را تأسیس کرده است. در حال حاضر کل گروه او 24 نفر است، ولی در نظر دارد تا آخر سال این عدد را به 30 برساند.

طبق گفته‌های Desilets، در مقایسه با 800 نفری که فقط بر روی Assassin’s Creed II کارکرده‌اند، یکی از مزایایی کار کردن با گروه کوچک این است همه همدیگر را می‌شناسند.

همچنین او در این مصاحبه اعلام کرد، او و استودیوی Panache تمام قدرت خود را به کار می‌گیرند که تا عنوان 1666: Amsterdam را از کمپانی یوبی سافت بگیرند

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا